لینک های ویژه!
پیشنهاد می کنیم صفحات زیر را مشاهده نمایید:

کسب درآمد از فروش فایل
پروژه معماری
انجمن مهندسی معماری
آموزش تری دی مکس
پاورپوینت معماری
خرید بک لینک قوی
معرفی سایت های برتر
دانلود تحقیق
مصالح ساختمانی
مجله تفریحی
دانلود پروژه عمران
دانلود پروژه معماری
خرید رپورتاژ آگهی
نیشابور
مجله تفریحی و سرگرمی
خرید رپورتاژ آگهی ارزان
فروش فایل
دانلود پلان
دانلود مقاله و پروژه
خدمات ساختمانی
خرید بک لینک
کسب درآمد
آموزش 3d max
لوازم و تجهیزات ساختمانی
خدمات تاسیساتی ساختمان
آموزش کسب درآمد از اینترنت

تاریخ : شنبه 15 مهر 1396
بازدید : 576
نویسنده : محمد غفوری تبار

افزایش ورودی گوگل سایت

پیشنهاداتی برای افزایش ورودی گوگل سایت

افزایش ورودی گوگل برای صاحبان کسب و کار از اهمیت ویژه ای برخوردار است. مهمترین نتایج افزایش ورودی گوگل را می توان بصورت زیر خلاصه نمود:

– افزایش ورودی گوگل باعت ترافیک هدفمند به سمت سایت شما می شود.

– ماندگاری بالایی در این روش وجود دارد.

– هزینه این روش به نسب سایر روش های دیگر کمتر است.

– تعداد بازدیدکننده های سایت شما افزایش پیدا می کند.

– درآمد سایت شما  از طریق افزایش فروش یا جذب تبلیغات و … بیشتر و بیشتر می شود.

.

افزایش ورودی گوگل یکی از مهمترین فاکتورها برای گرفتن رتبه بهتر در گوگل می باشد و تحت تاثیر معیارهای مختلفی می تواند بهبود پیدا کند. در این مطلب آموزشی از سایت بک لینک ناب روش هایی را معرفی می کنیم که تا حد زیادی می تواند در افزایش ورودی گوگل به سایت شما کمک کننده باشد.

.

۱- با توجه به MozCast Feature Graph بیش از ۶ درصد ورودی های گوگل ریشه در مطالب سایت شما دارد. اگر مطالب مفیدی در سایت خود قرار داده باشید می توانید ورودی گوگل سایت خود را تا حد زیادی افزایش دهید.

.

۲- بهبود سرعت سایت نه تنها برای گوگل و موتورهای جستجوگر بسیار مهم می باشد بلکه این فاکتور یکی از ابزارهایی است که باعث افزایش رضایتمندی کاربران نیز می شود.

.

۳- با توجه به رشد گوشی های هوشمند و افزایش چشمگیر جستجوها موبایلی یک نیاز به وجود می آید و آن نیاز این است که سایت خود را مبتنی بر موبایل ایجاد کنید ، این نوع ساختار که به ریسپانسیو معروف است می تواند به افزایش ورودی گوگل کمک کند.

.

۴- محتوای ایجاد شده خود را به طور منظم در شبکه های اجتماعی و بخصوص در گوگل پلاس به اشتراک بگذارید شاید در بعضی از مواقع دیده باشید که محتوا هایی را که در شبکه گوگل پلاس قرار می دهید در نتایج گوگل ظاهر می شود این نتایج نیز می تواند به افزایش ورودی گوگل کمک کننده باشد.

.

۵- از سایت های قدرتمند بک لینک بگیرید. بک لینک ها یکی از مهمترین دلایل افزایش جایگاه هر سایتی در گوگل هستند و تاثیر بسیاری در افزایش ورودی گوگل دارند. ما پکیج های متنوعی برای دریافت بک لینک ارائه کرده ایم و می توانید با استفاده از این پکیج ها جایگاه سایت خود را در گوگل افزایش دهید.

خرید بک لینک

.

۶- در زمان های مشخص مطالب خود را منتشر کنید. انتشار منظم مطالب به گوگل کمک می کند که سایت شما را در ساعت مشخص مورد بررسی قرار داده و مطلب جدید شما را سریعتر ایندکس کند.

.

۷- سعی کنید در مطالب خود به سایر مطالب و موضوعات مرتبط سایتتان لینک بدهید. با این کار هم مدت زمان حضور کاربر را در سایتتان را افزایش داده اید و هم به خزنده های گوگل کمک کرده اید که سایر مطالب سایت شما را ایندکس کرده و جایگاه آنها را بالاتر ببرد.

.

۸- از رپورتاژ آگهی در سایت های دیگر غافل نشوید. می توانید مطالب تبلیغاتی بنویسید و در داخل متن به بخش های مهم سایتتان لینک بدهید و سپس مطلب آماده شده را در سایت های دیگر منتشر کنید. می توانید برای انتشار مطالب خودتان در سایتهای دیگر از پست میهان استفاده کنید البته باید به این نکته هم توجه داشته باشید که سایت های کمی هستند که به شما اجازه ثبت پست میهمان می دهند ، در چنین شرایطی می توانید با هزینه کمی مطلب خود را بعنوان رپورتاژ در سایت های زیادی ثبت کنید. شما می توانید با هزینه کمی مطالب تبلیغاتی خود را در سایت ها و وبلاگهای ما منتشر کنید.

خرید رپورتاژ

.

۹- برچسب ها یا کلمات کلیدی را به درستی و با دقت انتخاب کنید. ممکن است شما با یک کلمه کلیدی جایگاه خوبی در گوگل داشته باشید اما مخاطبان عبارت مشابه دیگری را در گوگل جستجو کنند و سایت شما در این کلمه کلیدی ورودی کمی از گوگل دریافت کند ؛ پس با بررسی کلمات کلیدی که تعداد جستجوی بیشتری دارند و کسب جایگاه مناسب در گوگل با این کلمه ، می توانید به افزایش ورودی گوگل سایت خود کمک بزرگی بکنید.

.

پیشنهاداتی برای افزایش ورودی گوگل سایت

.

پیشنهاداتی برای افزایش ورودی گوگل سایت , افزایش ورودی گوگل سایت , افزایش ورودی گوگل , پیشنهاداتی برای افزایش ورودی گوگل , بک لینک , خرید بک لینک , فروش بک لینک , افزایش درآمد سایت , رپورتاژ , رپورتاژ آگهی , خرید رپورتاژ ,



:: برچسب‌ها: پیشنهاداتی برای افزایش ورودی گوگل سایت , افزایش ورودی گوگل سایت , افزایش ورودی گوگل , پیشنهاداتی برای افزایش ورودی گوگل , بک لینک , خرید بک لینک , فروش بک لینک , افزایش درآمد سایت , رپورتاژ , رپورتاژ آگهی , خرید رپورتاژ , ,

پرداختن به موضوعات مختلف در این سایت چگونه است ؟

RSS

Powered By
loxblog.Com