لینک های ویژه!
پیشنهاد می کنیم صفحات زیر را مشاهده نمایید:

کسب درآمد از فروش فایل
پروژه معماری
انجمن مهندسی معماری
آموزش تری دی مکس
پاورپوینت معماری
خرید بک لینک قوی
معرفی سایت های برتر
دانلود تحقیق
مصالح ساختمانی
مجله تفریحی
دانلود پروژه عمران
دانلود پروژه معماری
خرید رپورتاژ آگهی
نیشابور
مجله تفریحی و سرگرمی
خرید رپورتاژ آگهی ارزان
فروش فایل
دانلود پلان
دانلود مقاله و پروژه
خدمات ساختمانی
خرید بک لینک
کسب درآمد
آموزش 3d max
لوازم و تجهیزات ساختمانی
خدمات تاسیساتی ساختمان
آموزش کسب درآمد از اینترنت

تاریخ : چهار شنبه 30 دی 1394
بازدید : 519
نویسنده : محمد غفوری تبار

اهمیت اخلاق و مسئولیت های اجتماعی مدیران

اهمیت اخلاق و مسئولیت های اجتماعی مدیراندسته: مدیریت 
بازدید: 2 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 38 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 42 

باپیشرفت صنعت وتکنولوژی بالطبع تغییرات محیط واجتماع تأثیرات شرکتها برجامعه مورد توجه قرارگرفته است ازآنجائیکه گردانندگان شرکتها مدیران هستند و نظرات آنان تأثیرگذاراست لذاتوجه به اخلاق مدیران نیز مسئول بودن آنها درقبال جامعه تحت عنوان مسئولیت اجتماعی مدیران موردبحث سالهای اخیر بوده است

قیمت فایل فقط 6,900 تومان

خرید

باپیشرفت صنعت وتکنولوژی بالطبع تغییرات محیط واجتماع , تأثیرات شرکتها برجامعه مورد توجه قرارگرفته است .ازآنجائیکه گردانندگان شرکتها مدیران هستند و نظرات آنان تأثیرگذاراست .لذاتوجه به اخلاق مدیران نیز مسئول بودن آنها درقبال جامعه تحت عنوان مسئولیت اجتماعی مدیران موردبحث سالهای اخیر بوده است

درمقاله ای که پیش روی دارید باارائه تاریخچه اخلاق ومسئولیت اجتماعی مدیران ونیز اهمیت آن درجامعه فعلی وبیان تعاریف ودیدگاههای گوناگون ورابطه بین اخلاق ومسئولیت اجتماعی , ارتباط آن رابا توسعه پایدار واینکه چه نقشی می تواند درتأمین اهداف شرکت ایفا نمایند موردبررسی قرارمی گیرد .

همچنین مکاتب موجود در این زمینه واین که عواملی محیطی تأثیر گذار براخلاق ومسئولیت اجتماعی مدیران چه مواردی می باشد .درپایان روشهای اندازه گیری اخلاق ومسئولیت اجتماعی آورده شده است ونیز اهم دلایل موافقت ومخالفت نسبت به این موضوع نیز فهرست واربیان گردیده است .

 

اهمیت اخلاق و مسئولیت های اجتماعی مدیران

 

 

قیمت فایل فقط 6,900 تومان

خرید

 



:: برچسب‌ها: اهمیت اخلاق و مسئولیت های اجتماعی مدیران , اخلاق , مسئولیت های اجتماعی , مدیران ,
تاریخ : چهار شنبه 30 دی 1394
بازدید : 274
نویسنده : محمد غفوری تبار

بررسی عوامل مهم و تاثیرگذار بر دقت پیش بینی سود در بورس و اوراق بهادار تهران

بررسی عوامل مهم و تاثیرگذار بر دقت پیش بینی سود در بورس و اوراق بهادار تهراندسته: اقتصاد 
بازدید: 2 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 4195 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 114 

هدف اصلی این تحقیق بررسی فاکتورهای مؤثر بر دقت پیش بینی سود شرکت ها می باشد

قیمت فایل فقط 15,900 تومان

خرید

هدف اصلی این تحقیق بررسی فاکتورهای مؤثر بر دقت پیش بینی سود شرکت ها می باشد. با توجه به اهمیت و نقش پیش بینی سود هر سهم در تصمیمات سرمایه گذاران،تحقیقات بسیاری درباره پیش بینی سود انجام پذیرفته و هدف همه آنها افزایش صحت و دقت سود پیش بینی شده بوده است. پیش بینی از این نظر كه عنصر بنیادین و كلیدی در تصمیم گیری استفاده كنندگان درون سازمانی و همچنین برون سازمانی محسوب می شود، مهم است. بر این اساس، كارایی و اثربخشی نهایی هر تصمیم، به نتایج رویدادهایی بستگی دارد كه به دنبال هر تصمیم روی میدهد. بدین ترتیب تصمیمی كارا و اثربخش خواهد بود كه براساس پیش بینی هایی انجام گیرد كه مبنای آن صحیح بوده باشد. یكی از این پیش بینی ها، پیش بینی سود بوده كه باید اطلاعاتی منطقی، قابل اتكا و به موقع را فراهم آورد و نیز قابل فهم و مربوط باشد . پیش بینی های دقیق و به موقع، موجب بهبود تصمیم گیری استفاده كنندگان از گزارش های حسابداری می شود. لذا در این پژوهش با توجه به پیشینه تحقیق، پنج فاکتور مؤثر بر خطای پیش بینی سود هر سهم را در دو بخش فاکتور های مالی (دفعات تجدید نظر و پیچیدگی شرکت) و غیر مالی( اعتبار حسابرس، تغییرات هیات مدیره و قدمت فعالیت شرکت) مورد آزمون قرار داده است. جامعه آماری، شامل کلیه شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران و نمونه آماری متشکل از 73 شرکت برای سال های89 - 86 می باشد. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار Eviews و آزمون فرضیهها براساس رگرسیون چند متغیره صورت گرفت. نتایج حاصل از آزمون فرضیهها بیانگر این است، که بین فاکتور های مالی در نظر گرفته شده تنها متغیر دفعات تجدید نظر و از بین متغیر های غیر مالی تنها متغیر تغییرات هیات مدیره بر دقت پیش بینی سود موثر می باشند و تاثیر سایر متغیر های در نظر گرفته شده در این تحقیق مورد تایید قرار نگرفت. 

 

بررسی عوامل مهم و تاثیرگذار بر دقت پیش بینی سود در بورس و اوراق بهادار تهران

 

 

قیمت فایل فقط 15,900 تومان

خرید

 



:: برچسب‌ها: دقت پیش بینی سود , بورس و اوراق بهادار , پیش بینی , سود ,
تاریخ : چهار شنبه 30 دی 1394
بازدید : 405
نویسنده : محمد غفوری تبار

بررسی وضعیت جو سازمانی و رابطه آن با میزان تمایل کارکنان به مشارکت در تصمیم گیری های سازمانی

بررسی وضعیت جو سازمانی و رابطه آن با میزان تمایل کارکنان به مشارکت در تصمیم گیری های سازمانیدسته: مدیریت 
بازدید: 2 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 165 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 119 

دردنیای امروز، مؤسسات آموزش عالی به عنوان مراکزی برای پاسداری از دانش موجود و محیطی برای فعالیت های پژوهشی در نظر گرفته می شونداز طریق این موسسات است که حقایق جدیدی که راهگشای حل مسائل انسان ها و جوامع بشری باشند،کشف می شود

قیمت فایل فقط 9,900 تومان

خرید

دردنیای امروز، مؤسسات آموزش عالی به عنوان مراکزی برای پاسداری از دانش موجود و محیطی برای فعالیت های پژوهشی در نظر گرفته می شوند.از طریق این موسسات است که حقایق جدیدی که راهگشای حل مسائل انسان ها و جوامع بشری باشند،کشف می شود.از این رو تکلیف برقرارکردن الگوی سازمانی و چگونگی اداره کردن چنین موسساتی روشن است.در این میان،متغیرهایی نظیر فرهنگ سازمانی،جو سازمانی،الگوهای تصمیم گیری و مشارکت کارکنان در امور سازمان نقشی انکار ناپذیر را در پیشبرد اهداف سازمان دارا هستند.

تسلیمی (1384)در این خصوص اشاره می نماید كه در عصر اطلاعات، مدیریت اثربخش و موفقیت آمیز سازمانها به توانمندی گردانندگان آنها در حل مسائل ساختار نیافته،شکار فرصتها، استفاده مدبرانه ازشایستگی های سازمان و کسب برتری رقابتی از طریق تصمیم گیری و اتخاذ تصمیمات صحیح بستگی دارد.کیفیت تصمیمات با تلفیق دانش،تخصص،مهارت و رویکرد افراد متعدد درگیر در فرایند تصمیم گیری و هم افزایی حاصل از آن بهبود می یابد.

تأثیر تصمیمات مشارکتی بر کارکرد سازمان‌ها تصمیم‌گیرندگان را مجاب نموده که نگاه ویژه‌ای به مشارکت‌ کارکنان در تصمیم‌گیری‌های سازمانی داشته باشند .از این‌روست که پرستون و پست[1] معتقدند که: انقلاب اول در علم مدیریت، انقلاب استبداد مدیران بود و انقلاب دوم، انقلاب جدایی مالکیت از مدیریت و انقلاب سوم که مهم‌ترین انقلاب در مدیریت است، انقلاب مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها است (طولابی، 1381، 59).

مشارکت کارکنان در تصمیم گیری های سازمانی نه تنها در میزان رضایت،تغییرنگرش،روحیه کارکنان تاثیر بسزایی دارد ، بلکه در اثربخشی ، کارایی و موفقیت سازمان موثر می باشد . مشارکت کارکنان در تصمیم گیری ها در مؤسسات آموزش عالی می تواند تاثیر شگرفی در کارکرد این موسسات ، که خود نقش سازنده منابع انسانی آینده جامعه را بر عهده دارد ،داشته باشد.

وقتی صحبت از تصمیم گیری در سازمان های آموزشی، از جمله دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی باشد اهمیت مشارکت کارکنان در تصمیم گیری مدیران بیشتر می شود زیرا تصمیماتی که در این گونه سازمان ها گرفته می شود بر سایر بخش های فرهنگی ،اقتصادی ، اداری و سیاسی جامعه تاثیر دارد. به طوری که تصمیمات یک مدیر در مؤسسات آموزشی می تواند دیر یا زود سرنوشت نهادهای دیگر جامعه را دستخوش تغییر نماید(شریفی، 1381).

اما تحقق رویکرد مشارکتی، بنا بر مطالعات انجام شده مستلزم صمیمت میان همکاران، رفتار حمایتی مدیر، وجود محیطی آرام و... می‌باشد که مجموعاً جو سازمانی حاکم بر سازمانی چون دانشگاه را تشکیل می‌دهد. (جهانداری و علوی، 1381). جو سازمانی[2] به کیفیت درونی یک سازمان به گونه‌ای که اعضای آن، این کیفیت را «ادراک و تجربه» می‌کنند اشاره می‌کند؛ به عبارت دیگر، مجموعه ویژگی‌‌های درونی‌ای که مؤسسه‌ای را از مؤسسة دیگر متمایز ساخته و رفتار کارکنان آن را تحت تأثیر قرار می‌دهد، جو سازمانی آن مؤسسه نامیده می‌شود (علاقه‌بند، 1378).

جو سازمانی با عواملی نظیر :میزان تعارض ،کیفیت زندگی کارکنان،تعهد سازمانی کارکنان، اثربخشی رفتاری مدیر، رفتار صادقانه مدیر و کارکنان رابطه دارد و بر کارکرد سازمان ها موثر می باشد.همچنانكه شکرکن (1370) در این زمینه اشاره می نمایدکه :

"امروزه جو سازمانی یکی از مفاهیم مهم در مدیریت است که به عناوین و طرق مختلف در منابع مربوط به رفتار سازمانی به آن اشاره می‌شود و تشریح آن به لحاظ اینکه ارتباط نزدیکی با بعضی از عوامل مؤثر در کارکرد و اثربخشی سازمان‌ها از قبیل: فرهنگ‌ سازمانی، روحیه و انگیزش کارکنان دارد بسیار مهم است".

بدون شك نظام آموزش عالی بزرگترین و پیچیده ترین دستاورد بشر به شمار می رود(ناظم،1381). گادت(1994) در كتاب «انتظار تا عمل» در خصوص رسالت های مراكز آموزش عالی معتقد است كه این مراكز رسالت ارزیابی و تحلیل منطقی وضع موجود جامعه، اشاعۀ آزادانۀ افكار، تبیین پدیده ها در گسترۀ جهانی، تولید دانش و اطلاعات، ارتباط با سایر نظام های خارج از دانشگاه و هدایت افكار جامعه را بر عهده دارد. لذا توجه به چگونگی ادارۀ این مراكز و جو سازمانی حاكم بر آن ها باید مدنظر قرار گیرد. از سوی دیگر، سیاست های اخیر دولت در زمینه آموزش عالی حكایت از توسعه (افزایش) مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و همچنین افزایش ظرفیت پذیرش دانشجوی این مؤسسات دارد . از آنجا که این مؤسسات در پرورش نیروی انسانی متخصص آینده جامعه سهم عمده ای خواهند داشت پس توجه به جو سازمانی و چگونگی (رویکردهای) تصمیم گیری سازمانی در این مؤسسات ضروری به نظر می رسد . از سوی دیگر، به نظر محقق در اکثر تحقیقات انجام شده در مؤسسات آموزش عالی (دولتی و غیرانتفاعی) تمرکز بر روی اعضای هیات علمی (آموزشی)بوده و به کارکنان که نقش پشتیبانی کننده را در سازمان بر عهده دارند کمتر توجه شده است .

بدین ترتیب پژوهش حاضر به بررسی وضعیت جو سازمانی و رابطه آن با میزان تمایل کارکنان به مشارکت در تصمیم گیری های سازمانی می پردازد و به اقتضای پژوهش علمی این اقدام در سطح کارکنان مؤسسات آموزش عالی دولتی و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی شهر مشهد صورت می پذیرد. بر این اساس ، سوال اصلی تحقیق حاضر این است که جو سازمانی در هر یک از موسسات آموزش عالی دولتی و غیرانتفاعی چگونه است و این جو چه رابطه ای با میزان تمایل کارکنان به مشارکت در تصمیم گیری های سازمانی دارد ؟

 

بررسی وضعیت جو سازمانی و رابطه آن با میزان تمایل کارکنان به مشارکت در تصمیم گیری های سازمانی

 

قیمت فایل فقط 9,900 تومان

خرید

 



:: برچسب‌ها: جو سازمانی , تمایل کارکنان , مشارکت , تصمیم گیری های سازمانی ,
تاریخ : چهار شنبه 30 دی 1394
بازدید : 545
نویسنده : محمد غفوری تبار

مهاجرت ،‌ حاشیه نشینی و امنیت اجتماعی شهرها

مهاجرت ،‌ حاشیه‌نشینی و امنیت اجتماعی شهرهادسته: علوم انسانی 
بازدید: 2 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 9989 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 33 

مهاجرت و حاشیه‌نشینی دو پدیده به ظاهر متفاوت می‌باشند كه برآیند یك عامل مشترك بوده و نتایج و تبعات مشابهی هم بخصوص برای شهرها بدنبال دارد

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

مهاجرت و حاشیه‌نشینی دو پدیده به ظاهر متفاوت می‌باشند كه برآیند یك عامل مشترك بوده و نتایج و تبعات مشابهی هم بخصوص برای شهرها بدنبال دارد.

مهاجرت كه خود نتیجه ی نابرابری‌های مكانی و بی‌عدالتی‌های منطقه‌ای می‌باشد، به دلیل ویژگی‌های خاص مهاجران و علل مهاجرتشان پیامدهای منفی متعددی برای شهرها و روستاها بدنبال دارد كه از جمله ی آنها ظهور و گسترش پدیده ی حاشیه‌نشینی در شهرهای بزرگ می‌باشد.

حاشیه‌نشینان به علت فقر شدید و همه‌جانبه ( اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و…) و اعتراض نسبت به وضع موجود و ابراز وجود در شهرها ، اقدام به فعالیت‌هایی می‌نمایند كه موجب سلب آسایش شهروندان و امنیت شهرها می‌گردد.

این موضوع در شهر مشهد از شدت بیشتری برخوردار بوده و مشكلات زیادی را هم ایجاد نموده است. سرقت‌های متعدد ، آدم‌ربایی و آدم‌كشی، قاچاق مواد مخدر ، شرارت ، تجمعات خیابانی و… از جمله ی این معضلات هستند.

آنچه مسلم است بدون توجه به علل مهاجرت روستاییان و سكنه ی شهرهای كوچك به شهر های بزرگی مانند مشهد، مبارزه با معلول و تلاش برای ساماندهی حاشیه نشینی نتایج ملموس و چندانی نخواهد داشت.

 

مهاجرت ،‌ حاشیه نشینی و امنیت اجتماعی شهرها

 

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

 

 



:: برچسب‌ها: مهاجرت ،‌ حاشیه‌نشینی و امنیت اجتماعی شهرها , مهاجرت , حاشیه‌نشینی , امنیت اجتماعی شهرها ,
تاریخ : چهار شنبه 30 دی 1394
بازدید : 441
نویسنده : محمد غفوری تبار

بررسی کاربرد ارتباط غیر کلامی در بازاریابی

بررسی کاربرد ارتباط غیر کلامی در بازاریابیدسته: مدیریت 
بازدید: 2 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 91 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 42 

امروزه در رقابت های بازاریابی افرادی وجود دارند که هنگام پرزنت، با مهارت خاصی با دیگران ارتباط برقرار می کنند و با قدرت کلام خود خیلی زود شنونده را تحت تاثیر قرار می دهند این رفتار یک رفتار ماهرانه اجتماعی است که باعث می شود دیگران آنها را افرادی موفق و با کفایت تلقی کنند

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

امروزه در رقابت های بازاریابی افرادی وجود دارند که هنگام پرزنت، با مهارت خاصی با دیگران ارتباط برقرار می کنند و با قدرت کلام خود خیلی زود شنونده را تحت تاثیر قرار می دهند. این رفتار یک رفتار ماهرانه اجتماعی است که باعث می شود دیگران آنها را افرادی موفق و با کفایت تلقی کنند. بخشی از این رفتارها کلامی و بخشی دیگر غیر کلامی هستند. متاسفانه اکثر پرزنتورها به ارتباط کلامی و قدرت بیان، بیشتر از ارتباط غیر کلامی اهمیت می دهند. این در حالی است که در یک تعامل دو نفره، 33 درصد از معانی و مفاهیم از طریق روش های کلامی و 66 در صد آن از طریق روش های غیر کلامی رد و بدل می شود. در واقع بعضی از رفتار ها که کارکرد ارتباطی دارند (مثل ژست ها، لبخند زدن، حرکات سر و...) به رفتارهای غیر کلامی معروفند.

یک پرزنتور باید یاد بگیرد چگونه با ارتباط غیر کلامی و فیزیکی خود در جهت نافذتر کردن کلام خود استفاده کند. به طور مثال اگر در هنگام پرزنت بخواهد چند نکته را برای طرف مقابل به شکل تاکیدی بیان کند، بهتر است روی هر کدام از کلمات کلیدی تن صدای خود را بالا ببرد و سپس کمی مکث کند تا مخاطب آنها را به ذهن بسپارد. در این نوشتار ضمن بررسی کاربرد ارتباط غیر کلامی در بازاریابی به انواع کارکرد های بدنی در این مهارت اشاره گردیده و مطالب به روش توصیفی و کتابخانه ای در سه فصل گرد آوری شده است.

 

بررسی کاربرد ارتباط غیر کلامی در بازاریابی

 

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

 

 



:: برچسب‌ها: بررسی کاربرد ارتباط غیر کلامی در بازاریابی , رفتارغیرکلامی , اجتماعی , پرزنت , بازاریابی , کلامی , بدنی , فیزیکی , ژست ,
تاریخ : چهار شنبه 30 دی 1394
بازدید : 321
نویسنده : محمد غفوری تبار

بررسی حقوق شهروندی شاکی و دادرسی عادلانه با تاکید بر ملاحضات فقهی

بررسی حقوق شهروندی شاکی و دادرسی عادلانه با تاکید بر ملاحضات فقهیدسته: فقه و حقوق اسلامی 
بازدید: 2 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 167 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 84 

بی تردید یکی از پایدارترین و در عین حال پیچیده ترین پرسشها در تاریخ اندیشه بشری پرسش در زمینه حقوق شهروندی می باشد اهمیت این مسئله به اندازه ای بنیادین به شمار می آید که هیچ متفکر سیاسی از طرح و توضیح آن غفلت نورزیده است

قیمت فایل فقط 12,900 تومان

خرید

بی تردید یکی از پایدارترین و در عین حال پیچیده ترین پرسشها در تاریخ اندیشه بشری پرسش در زمینه حقوق شهروندی می باشد. اهمیت این مسئله به اندازه ای بنیادین به شمار می آید که هیچ متفکر سیاسی از طرح و توضیح آن غفلت نورزیده است.چنانکه تاریخ تحولات حیات بشری نیز، تاریخ کشاکش برسر بود و نبود عدالت و حق می باشد. با بررسی سیر تاریخ تمدن جهانی، این نکته به خوبی هویدا است که شکل گیری و فروپاشی حکومتها عموماً در ارتباط با عدالت خواهی از سویی و ستم پیشگی حکومتها از سوی دیگر بوده است.حقوق شهروندی را باید یکی از ویژگی های طبع بشر قلمداد نمود که در نهاد هر انسانی کشش های مشخصی از آن وجود دارد، به صورتی که ستم پیشگان نیز از اینکه به آنان ستم پیشه اطلاق شود گریزانند و همواره سعی می کنند اعمال خویش را در قالبی عدالت گرایانه توضیح و توجیه نمایند. عدالت، ظاهری ساده ولی محتوایی پیچیده دارد و از لحاظ مفهومی از مقولات تجریدی به شمار می آید ولی باید اذعان کرد که انسان بماهو انسان قطعاً مخرج مشترکی از فهم در رابطه با آن را دارد. این مسئله بویژه وقتی اهمیت می یابد که مقوله عدالت متوجه مسائل این جهانی انسانها شود.موضوع نابرابری در ظرفیتهای مادی واین جهانی چون ثروت، قدرت و موقعیتهای اجتماعی و سیاسی علیرغم وجود شباهتها و نه همسانی استعدادهای افراد یکی از واقعیات تردیدناپذیر همه جوامع انسانی در تاریخ گذشته تا به حال بوده است. در عین حال چنان که واقعیت ها نشان می دهد نمی توان نابرابریهای موجود را با توجه به نابرابری استعدادهای انسانی در چارچوب یک رابطه معناداری در جوامع بشری توضیح داد.عدالت در معنای کلی آن در واقع توضیح دهنده همه مباحثی است که چه در رابطه با دفاع یا رد چنین نابرابریهایی صورت پذیرفته است.

در اندیشه اسلامی حق شهروندی و عدالت به خودی خود دارای جایگاه بنیادینی است به نحوی که هم در قرآن کریم و هم در سنت درباره آن بحثهای فراوان وارد شده است و به دنبال آن به عنوان یکی از پرمناقشه ترین مفاهیم دینی، همواره مورد مداقه و واکاوی اندیشمندان مسلمان اعم از فقیه و فیلسوف و متکلم بوده است. قرآن کریم در کنار کارویژه دعوت مردم به پیروی از خداوند توسط پیامبران و تزکیه و تعلیم انسانها، موضوع استقرار عدالت در اجتماع وتشکیل جامعه ای که مردم را بسوی اقامه عدل وادارد، بیان داشته است. دراین راستا آیات الهی اشاره دارند که پیامبران را با مشعل های هدایت فرستادیم و به آنها کتاب و میزان دادیم تا عدالت را برپادارند(حدید آیه25)، بنابراین چه بیانی رساتر از این که قرآن استقرار عدالت و گسترش آن را یکی از دو هدف اساسی و فلسفه ی بعثت انبیا ذکر کرده و آن را از صفات الهی و بارزترین خصیصه ی آفرینش( الرحمن، آیات7-8 ) و نیکوترین خصلت انسان معرفی کرده است(مائده، آیه8). پس نظام هستی بر عدل استوار شده و به تعبیر آیات کریمه قرآن، میزان که عبارت دیگر عدل است از یک سو در عالم کیهان و کل نظام هستی حاکم است و از سوی دیگر در نظام حیات انسان باید حاکم باشد تا از محور عدل تجاوز نشود

 

بررسی حقوق شهروندی شاکی و دادرسی عادلانه با تاکید بر ملاحضات فقهی

 

قیمت فایل فقط 12,900 تومان

خرید

 

 



:: برچسب‌ها: حقوق شهروندی شاکی , دادرسی عادلانه , فقهی , حقوق شهروندی ,
تاریخ : چهار شنبه 30 دی 1394
بازدید : 404
نویسنده : محمد غفوری تبار

ارائه مدل­هایی از رفتار مصرف کننده آنلاین در محیط تجارت الکترونیک و کاربرد آن­ها در طراحی سیستم­های بازاریابی آنلاین

ارائه مدل­هایی از رفتار مصرف کننده آنلاین در محیط تجارت الکترونیک وکاربرد آن­ها در طراحی سیستم­های بازاریابی آنلایندسته: اقتصاد 
بازدید: 2 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 1308 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 131 

بزار عمده ی رسیدن به اهداف بازاریابی، ارتباطات است و اینترنت جدیدترین و مؤثرترین وسیله ی ارتباطی می باشد ابزاری را که اینترنت در تسهیل تجارت الکترونیک فراهم می کند غالباً تفاوت فاحشی با دیگر اجزای تجارت الکترونیک دارد قبول خرید اینترنتی و انجام آن تا حد زیادی به ارتباطات مصرف کننده و چگونگی تعامل افراد با کامپیوتر بستگی دارد

قیمت فایل فقط 15,900 تومان

خرید

ابزار عمده ی رسیدن به اهداف بازاریابی، ارتباطات است و اینترنت جدیدترین و مؤثرترین وسیله ی ارتباطی می باشد. ابزاری را که اینترنت در تسهیل تجارت الکترونیک فراهم می کند غالباً تفاوت فاحشی با دیگر اجزای تجارت الکترونیک دارد. قبول خرید اینترنتی و انجام آن تا حد زیادی به ارتباطات مصرف کننده و چگونگی تعامل افراد با کامپیوتر بستگی دارد.

این تحقیق در نظر دارد تا در راستای توسعه ی بازاریابی الکترونیک، روشی را برای آنلاین کردن سیستم های بازاریابی سازمان ها ارائه دهد تا مدیران را در جهت کسب بیشترین درآمد و رسیدن به بیشترین منفعت حمایت کند. از آنجایی که مشکل بزرگ روش های سنتی،عدم توجه به تعامل با مشتریان و عدم در نظر گرفتن نیازها، شرایط و نگرش مشتریان است، در سیستم بازاریابی آنلاین باید به مدل های رفتاری مشتریان توجه شود. در نتیجه در این رساله، مدل های مختلف رفتار مصرف کننده ی آنلاین در محیط تجارت الکترونیک و هم چنین الگوهای بازاریابی کلاسیک بویژه الگوهای آمیخته بازاریابی معرفی گردید و مدل آمیخته ی بازاریابی 2P+2C+3S که شامل 7 عنصر می باشد و مناسب برای تحلیل و تصمیم گیری در فضای مجازی و اینترنتی است، به عنوان الگوی بازاریابی مناسب برای بازاریابی الکترونیک انتخاب گردید. در این مدل ها مفاهیمی مطرح شده است که در آن­­­­­ها باورهای مشتری را که به ترجیح انجام خرید اینترنتی نسبت به خرید از فروشگاه های سنتی می­انجامد، تقویت می کند و هم چنین ادراک مشتریان از اعتماد در خرید الکترونیکی و تصمیم گیری مشتریان را بیان می کند. با ذکر تعاریف تجارت الکترونیک و اینترنت و گرایش به اعتماد و بیان مزایای خرید الکترونیک و تجارت الکترونیک میزان پذیرش تجارت الکترونیک توسط مصرف کننده مورد توجه قرار می گیرد که در نهایت منجر به خرید الکترونیک می شود. با تحلیل رفتار مصرف کننده که عاملی کلیدی برای موفقیت کسب وکار الکترونیک است، مدیران سازمان را در جهت تصمیم گیری برای فراهم آوردن سیستم بازاریابی آنلاین مناسب و امن هدایت می کند.

 

ارائه مدل­هایی از رفتار مصرف کننده آنلاین در محیط تجارت الکترونیک و کاربرد آن­ها در طراحی سیستم­های بازاریابی آنلاین

 

قیمت فایل فقط 15,900 تومان

خرید

 



:: برچسب‌ها: تجارت الکترونیک , رفتار مصرف کننده آنلاین , گرایش خریدار , بازاریابی اینترنتی , مدل رفتاری مصرف کننده آنلاین , اعتماد الکترونیکی , سهولت خرید , قصد خرید آنلاین ,
تاریخ : چهار شنبه 30 دی 1394
بازدید : 510
نویسنده : محمد غفوری تبار

بررسی رابطه خلاقیت و عزت نفس در نوجوانان دختر و پسر و تاثیر جنسیت بر متغیرهای عزت نفس و خلاقیت

بررسی رابطه خلاقیت و عزت نفس درنوجوانان دختر و پسر و تاثیر جنسیت بر متغیرهای عزت نفس و خلاقیتدسته: روان شناسی 
بازدید: 2 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 113 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 123 

با توجه به نتیجه بررسی های انجام شده خلاقیت و استعدادهای خلاقه نهفته در کودک و نوجوان قابل رشد وتوسعه است و این کیفیت مستلزم تلاش و کوشش همه جانبه در ابعاد گوناگون کودک و نوجوان به ویژه عزت نفس می باشد

قیمت فایل فقط 15,900 تومان

خرید

با توجه به نتیجه بررسی های انجام شده خلاقیت و استعدادهای خلاقه نهفته در کودک و نوجوان قابل رشد وتوسعه است و این کیفیت مستلزم تلاش و کوشش همه جانبه در ابعاد گوناگون کودک و نوجوان به ویژه عزت نفس می باشد.

موضوع پژوهش حاضر بررسی رابطه خلاقیت و عزت نفس درنوجوانان دختر و پسر و تاثیر جنسیت بر متغیرهای عزت نفس و خلاقیت است که با استفاده از شیوه نمونه گیری در دسترس صورت پذیرفته است از این رو تعداد 60 نفر از دانش آموزان دختر و پسر که در مقطع راهنمایی مدارس واقع در منطقه 11 آموزش و پرورش تحصیل می کردند انتخاب شدند و آزمونهای عزت نفس کوپراسمیت و خلاقیت عابدی بر روی آزمودنیها اجرا گردید. نتایج نشان می دهد.

که خلاقیت دربین دختر وپسر تفاوتی ندارد وهمچنین عزت نفس در دختر وپسر تفاوتی ندارد ورابطه مثبتی بین خلاقیت وعزت نفس وجود دارد.

 

بررسی رابطه خلاقیت و عزت نفس در نوجوانان دختر و پسر و تاثیر جنسیت بر متغیرهای عزت نفس و خلاقیت

 

قیمت فایل فقط 15,900 تومان

خرید

 


تاریخ : چهار شنبه 30 دی 1394
بازدید : 610
نویسنده : محمد غفوری تبار

اصول تكثیر ، نگهداری و پرورش كاكتوس

اصول تكثیر، نگهداری و پرورش كاكتوسدسته: کشاورزی 
بازدید: 2 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 91 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 156 

در حدود ده هزار گونه از گیاهان گلدار یعنی حدود 3 درصد كل گونه های شناخته شده و 12 درصد از كل خانواده های گیاهی تحت عنوان گیاهان گوشتی معرفی شده اند یكی از گروههای جذاب و مورد توجه گیاهان گوشتی را كاكتوسها تشكیل می دهند

قیمت فایل فقط 15,900 تومان

خرید

در حدود ده هزار گونه از گیاهان گلدار یعنی حدود 3 درصد كل گونه های شناخته شده و 12 درصد از كل خانواده های گیاهی تحت عنوان گیاهان گوشتی معرفی شده اند. یكی از گروههای جذاب و مورد توجه گیاهان گوشتی را كاكتوسها تشكیل می دهند.

كاكتوسها به دلیل تنوع زیاد در شكل ظاهری، طرز آرایش خارها و تیغ ها، گوناگونی رنگ و اندازه گلها، رشد كند و نامحسوس به عنوان گیاهان گلخانه ای و پرورشی مورد توجه بسیاری از كلكسیونرها می باشند و به طور كلی شرایط گرم و خشك را می پسندند.

سعی شد با ایجاد شرایط مناسب گلخانه ای مجموعه ای از گیاهان گوشتی و كاكتویها از نظر مشخصات مورفولوژیكی و روش كشت و پرورش و تكثیر مورد مطالعه قرار گیرد. به خصوص گونه هایی از جنس Mammillaria كه به خوبی در شرایط گلخانه ای رشد نموده و در بیشتر مواقع سال به گل بودند از نظر مورفولوژیكی و آناتومی مورد مطالعه قرار گرفتند.

 

اصول تكثیر ، نگهداری و پرورش كاكتوس

 

قیمت فایل فقط 15,900 تومان

خرید

 



:: برچسب‌ها: اصول تكثیر، نگهداری و پرورش كاكتوس , اصول تكثیر , نگهداری , پرورش كاكتوس , گیاه شناسی ,
تاریخ : چهار شنبه 30 دی 1394
بازدید : 388
نویسنده : محمد غفوری تبار

نقش گردشگری در توسعه پایدار

نقش گردشگری در توسعه پایداردسته: مدیریت هتلداری 
بازدید: 3 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 41 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 27 

در دنیای امروز مسافرت و سیاحت از بزرگترین منابع تجارتی بین المللی و از نظراقتصادی بسیار مهم و پر ارزش شده است

قیمت فایل فقط 6,900 تومان

خرید

در دنیای امروز مسافرت و سیاحت از بزرگترین منابع تجارتی بین المللی و از نظراقتصادی بسیار مهم و پر ارزش شده است. بر اساس پیش بینی سازمان جهانی توریسم، در چند سال آینده صنعت گردشگری از لحاظ درآمد، در رأس صنایع موجود در دنیا قرار خواهد داشت و بزرگترین بخش تجارت بین الملل را به خود اختصاص خواهد داد. این پژوهش که به روش کتابخانه ای انجام شده است، در نظر دارد نقش صنعت توریسم را بر توسعه کشور اعم از توسعه اقتصادی، توسعه اجتماعی و سیاسی، توسعه فرهنگی ، توسعه محیط زیست و بطور خلاصه در توسعه پایدار بررسی نماید. یافته های پژوهش نشان داد بین توریسم و توسعه اقتصادی رابطه متقابل وجود دارد و گردشگری در مراحل اولیه توسعه مؤثرترین آثار اقتصادی را در یک کشور جهان سوم دارد و با پشت سر گذاشتن مراحل صنعتی، از اهمیت این تأثیرات کاسته می شود. همچنین گسترش جهانگردی در صورت تعیین اهداف و سیاست های جهانگردی و رفع مشکلات دیپلماتیک در سطح منطقه ای و جهانی، بهبود وضعیت نگهداری و بهره برداری از ابنیه تاریخی، زیباسازی و ایمن سازی شهرها منجر به گسترش ارتباطات اجتماعی و توسعه اجتماعی سیاسی می گردد و در صورت مدیریت صحیح به لحاظ فرهنگی منجر به بسط و توسعه روابط فرهنگی میان کشورهای مختلف دنیا و آگاهی مردم نسبت به ارزشهای فرهنگی و حفظ الگوهای فرهنگی موسیقی، لباس، رقص، نمایش، هنرها، صنایع دستی، سبک معماری و ... خواهد شد. از سوی دیگر توسعه جهانگردی می تواند هم اثرات مثبت و هم اثرات منفی در محیط زیست ایجاد کند. اما توسعه و مدیریت جهانگردی به طوری که با محیط سازگار باشد و به آن آسیب نزند، عاملی مهم در بدست آوردن توسعه پایدار است.

 

نقش گردشگری در توسعه پایدار

قیمت فایل فقط 6,900 تومان

خرید

 



:: برچسب‌ها: نقش گردشگری در توسعه پایدار , گردشگری , توسعه پایدار ,

پرداختن به موضوعات مختلف در این سایت چگونه است ؟

RSS

Powered By
loxblog.Com