لینک های ویژه!
پیشنهاد می کنیم صفحات زیر را مشاهده نمایید:

کسب درآمد از فروش فایل
پروژه معماری
انجمن مهندسی معماری
آموزش تری دی مکس
پاورپوینت معماری
خرید بک لینک قوی
معرفی سایت های برتر
دانلود تحقیق
مصالح ساختمانی
مجله تفریحی
دانلود پروژه عمران
دانلود پروژه معماری
خرید رپورتاژ آگهی
نیشابور
مجله تفریحی و سرگرمی
خرید رپورتاژ آگهی ارزان
فروش فایل
دانلود پلان
دانلود مقاله و پروژه
خدمات ساختمانی
خرید بک لینک
کسب درآمد
آموزش 3d max
لوازم و تجهیزات ساختمانی
خدمات تاسیساتی ساختمان
آموزش کسب درآمد از اینترنت

تاریخ : دو شنبه 11 ارديبهشت 1391
بازدید : 850
نویسنده : محمد غفوری تبار
بررسي تحمل پذيري خطا در شبکه هاي بي سيم سنسوري در زير ، مسئله تحمل پذيری خطای ناهمگون را به کمکی مثالی توضيح می دهيم. برای شروع ، با يک مثال شروع می کنيم . يک شبکه سنسوري با مشخصات زير در نطر بگيريد که هدف آن تشخيص هويت است. براي نمونه فرض کنيد در شرکتي شش نفر کار مي کنند. اين سيستم از دو دسته سنسور تشکيل شده است : • حسگرهايي که ارتفاع را تشخيص مي دهندو مجموعه اي سري از حسگرهاي نوري هستند • حسگرهايي که صدا را تشخيص مي دهند که همان ميکروفون است

:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
تاریخ : یک شنبه 10 ارديبهشت 1391
بازدید : 1032
نویسنده : محمد غفوری تبار
شبکه هاي سنسور بيسيم (WSNs) شبکه هاي سنسور بيسيم شامل نودهاي کوچکي هستند با توانايي حس کردن، محاسبه و ارتباط. چنين شبکه هايي به طور معمول محدوديت منابع برای ارتباطات و محاسبه دارند و انرژی آنها که با باطری یا سلول های خورشیدی تامین می شود محدود است. پهناي باند لينکهايي که گرههاي سنسور را به هم متصل مي کنند معمولا محدود مي باشد و شبکه ها بيسيم هاي که سنسورها را به هم متصل مي کنند کيفيت سرويس محدودي دارند و ميزان بسته هاي گم شده در اين شبکه ها بسيار متغير مي باشد.

:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
تاریخ : یک شنبه 10 ارديبهشت 1391
بازدید : 1144
نویسنده : محمد غفوری تبار
عوامل موثر در طراحی پروتکل های مسیر یابی برای طراحی الگوریتم های موثر مسیریابی، باید به چندین عامل موثر در طراحی دقت نمود که در زیر بیان می شود: پویایی شبکه . سه عنصر مهم در شبکه های سنسوری ، نودجمع آوری کننده ، نودهای سنسوری و اتفاق های مورد بررسی می باشند که به صورت ثابت و یا متحرکند . مسیریابی نودهای متحرک (چه نود جمع آوری و یا چه نودهای سنسوری)کار پیچیده تری می باشد. به همین ترتیب دنبال کردن اتفاقات پویا نیز دشوارتر خواهد بود.

:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
تاریخ : یک شنبه 10 ارديبهشت 1391
بازدید : 873
نویسنده : محمد غفوری تبار
بررسي تحمل پذيري خطا در سطح ميان افزار زماني که در سطح ميان افزارها به بحث مي پردازيم ، تاکيد ما بر روي مسائلي همچون کنترل فيلتر کردن داده ها ، کنترل تراکم داده ها و ترکيب حسگرها با هم است. اين بدان معناست که مثلا مي توان در يک گره از چند نوع حسگر استفاده نمود و با نوشتن يک ميان افزار مناسب نتايج خوانده شده از اين حسگرها را با هم مقايسه و ترکيب نموده و نتيجه را استخراج نمود. تنها مسئله اين است که در مورد تعداد حسگرها و عملکرد سيستم عامل بايستي بحث نمود و به سادگي نمي توان از آن گذشت. يکي از ساده ترين و رايجترين سيستم عاملها Tiny OS است . يکي از مزاياي اين سيستم عامل حجم کد کم و ماژوله بودن آن است و نيازهاي اساسي شبکه را بسادگي ارضا مي کند.

:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
تاریخ : یک شنبه 10 ارديبهشت 1391
بازدید : 814
نویسنده : محمد غفوری تبار
شبکه هاي سنسوري بي سيم پيشرفتهايي که امروزه در زمينه ارتباطات بي سيم ، سخت افزار و الکترونيک انجام گرفته ، بسيار چشم گير می باشد. اين موضوع به همراه تمايل روزافزون به محصولات کم قيمت با کارايي بالا ، همگي دست به دست هم داده اند تا زمينه هاي لازم براي پيشترفت شبکه هاي سنسوري بي سيم را فراهم کنند. اين شبکه ها مجموعه اي از حسگر ها هستند که در يک محيط نزديک به هم و يا درون منطقه اي خاص قرار گرفته اند. اين حسگرها اجزاي کوچکي هستند که نيازهاي اطلاعاتي ما را با دريافت ، پردازش و انتقال آن ها برآورده مي سازند. و برای اندازه گیری گروهی برخی از کمیت های فیزیکی یا شرایط محیطی مانند دما، صدا، لرزش، فشار، حرکت یا آلاینده ها، در مکانهای مختلف یک محدوده کاربرد دارد. شبکه های حسگر با انگیزه استفاده در کاربردهای نظامی مانند نظارت بر میدان جنگ، توسعه پیدا کرد. اما ....

:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
تاریخ : یک شنبه 10 ارديبهشت 1391
بازدید : 794
نویسنده : محمد غفوری تبار
امنيت در شبکه های سنسور چکيده شبکه های سنسور (حسی) درعرصه های گوناگون شامل عرصه های جنگ و دفاع اوليه مفيد به نظر می رسند. ما در اينجا مشکلات امنيتی که شبکه های حسی دارند را با توسعه دادن يک سناريو از کاربرد زياد طبقه بررسی می نمائيم در حاليکه اين شبکه ها ممکن است در آينده مورد استفاده قرار گيرند. ما در اينجا تهديد های را براين اساس کاربردی مورد بررسی قرار می دهيم و يک پروتکل دفاعی را مورد هدف قرار می دهيم که ايستگاه پايه در حالت ارتباط حسی عمل می نمايد. در جاييکه پروتکل امنيتی ملتفت فشار منابع شبکه های حسی است: کلاس کاربردی ما ملزم تخفيف عليه تجزيه ترافيک است به شرطی که ما از يک مکانيزم منظم که صرفاً بر روی انتشار بسته های لاک و مهر شده است استفاده ننمائيم. پروتکل ما انتشار حوزه ايستگاه پايه الگو را با استفاده از بند های متصل به ايستگاه پايه به عنوان رازک ميانی توسعه می دهد. علاوه بر آن، پروتکل ما بعضی از طبقات رفتاری گره ها را تصحيح و آشکار می سازد. ما پروتکل مان را شبيه سازی کرده ايم و نتايج اين شبيه سازی را شرح می دهيم.

:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

پرداختن به موضوعات مختلف در این سایت چگونه است ؟

RSS

Powered By
loxblog.Com