لینک های ویژه!
پیشنهاد می کنیم صفحات زیر را مشاهده نمایید:

کسب درآمد از فروش فایل
پروژه معماری
انجمن مهندسی معماری
آموزش تری دی مکس
پاورپوینت معماری
خرید بک لینک قوی
معرفی سایت های برتر
دانلود تحقیق
مصالح ساختمانی
مجله تفریحی
دانلود پروژه عمران
دانلود پروژه معماری
خرید رپورتاژ آگهی
نیشابور
مجله تفریحی و سرگرمی
خرید رپورتاژ آگهی ارزان
فروش فایل
دانلود پلان
دانلود مقاله و پروژه
خدمات ساختمانی
خرید بک لینک
کسب درآمد
آموزش 3d max
لوازم و تجهیزات ساختمانی
خدمات تاسیساتی ساختمان
آموزش کسب درآمد از اینترنت

تاریخ : یک شنبه 26 مرداد 1393
بازدید : 594
نویسنده : محمد غفوری تبار

دستگاه های نوین ساختمان‌ سازی

دستگاه های نوین ساختمان‌ سازی,دستگاه های جدید ساختمان‌ سازی,جدیدترین دستگاه ساختمان‌ سازی,جدیدترین دستگاه های جدید ساختمان‌ سازی,

دستگاه های نوین ساختمان‌ سازی

دستگاه های جدیدی در حوزه ساختمان سازی اختراع شده‌اند که علاوه بر آنکه نیاز به نیروی انسانی را به حداقل می‌رسانند، عملیات ساخت را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهند.



:: موضوعات مرتبط: بخش مهندسی , عمران و ساختمان , معماری , شهرسازی , مکانیک , ,
:: برچسب‌ها: دستگاه های نوین ساختمان‌ سازی,دستگاه های جدید ساختمان‌ سازی,جدیدترین دستگاه ساختمان‌ سازی,جدیدترین دستگاه های جدید ساختمان‌ سازی, ,
تاریخ : جمعه 17 مرداد 1393
بازدید : 950
نویسنده : محمد غفوری تبار

پاورپوینت ایمنی در صنعت (ایمنی ساختمان و بالابرها)

دانلود پاورپوینت ایمنی در صنعت, دانلود پاورپوینت ایمنی ساختمان و بالابرها, دانلود پاورپوینت ایمنی ساختمان,ایمنی,مسائل ایمنی ,ایمنی در کار, ایمنی در صنعت,ایمنی ساختمان و بالابرها,رعایت اصول ایمنی , ایمنی در ساختمان, ایمنی در بالابرها,

 

 

ایمنی ساختمان
در معادن در درجه اول و در کارگاههای ساختمان در درجه دوم تعداد و شدت حرارت ناشی از کار بیشتر از سایر کارگاهها است.
۹  تا ۱۲ درصد نیروی شاغل را در کشورهای مختلف تشکیل می دهد.
بنابر گزارش سال ۱۹۹۷، Niosh  در آمریکا ۶ درصد نیروی کار این کشور بوده در حالیکه جراحت ناشی از حوادث در این صنعت ۱۵ درصد کل هزینه پرداخت غرامت به کارگران در همان سال بوده است.

ویژگیهایی که موجب پیچیدگی در این صنعت شده است:
نسبت کارگاههای کوچک و خویش فرما زیاد . به گزارش Niosh از حدود ۶۰۰ هزار شرکت ساختمانی در آمریکا ۹۰% کمتر از ۲۰ کارگر دارند.
پروژه های ساختمانی بسیار متنوع و عمر هر یک نسبتاً کوتاه است.
کارها و وظایف در هر پروژه ساختمانی متنوع وگاه تعریف نشده است.
شرایط نامناسب آب وهوایی
نیروهای غیرمتخصص، کارگران فصلی و مهاجر به فراوانی در این صنعت وجود دارد
کارگران به سرعت عوض می شوند لذا امکان آموزش مشکل است.

تعاریف:
۱- کارگاه ساختمانی: محلی است که یک یا تعدادی از عملیات ساختمانی در آن انجام می شود.
۲- محل کار: محلی است در محدوده کارگاه ساختمانی که در اختیار کارفرما باشد و کارگران به درخواست کارفرمای خود در آنجا مشغول به کار باشند.
۳- وسایل و تجهیزات: عبارت است از ماشین آلات، داربست، نردبان، جان پناه، سکو، راهرو و هرگونه تسهیلات مشابه و بطور کلی وسایل حفاظتی و حمایتی که در کارگاه ساختمانی به کار گرفته شده اند.
۴- صاحب کار: صاحب کار فردی است حقیقی یاحقوقی که مالک یا قائم مقام
مالک کارگاه ساختمان بوده و انجام عملیات ساختمانی و مسئولیت ایمنی آن را طبق قرارداد کتبی به پیمانکار یا فرد خویش فرما واگذار نماید.
۵- مهندس ناظر: فردی است حقیقی یا حقوقی که برطبق قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، دارای پروانه اشتغال به کار مهندسی از وزارت مسکن و شهرسازی است و در حدود صلاحیت خود مسئولیت نظارت بر همه یا قسمتی از عملیات ساختمانی را دارد.
۶- پیمانکار: فردی است حقیقی یا حقوقی که عملیات ساختمانی را طبق قرارداد کتبی که میان او و صاحب کار یا پیمانکار دیگر منعقد شده عهده دار می شود.
۷- خویش فرما: فردی است ذیصلاح که در کارگاه ساختمانی بدون بکارگیری کارگران دیگر و طبق قرارداد کتبی پیمانکاری، مسئولیت انجام همه یا قسمتی از عملیات ساختمانی را با وسایل و ابزار کار متعلق خود به عهده می گیرد. خویش فرما در کارگاه ساختمانی پیمانکار جزء بحساب می آید.
۸- کارفرما: شخصی است حقیقی یا حقوقی که یک یا چند نفر کارگر را در کارگاه ساختمانی به حساب خود و با پرداخت مزد به کار می گمارد.
۹- کارگر: فردی است که در کارگاه ساختمانی در مقابل دریافت مزد به درخواست و به حساب کارفرما کار کند.

فهرست:
ایمنی ساختمان
وجود سیستم اعلام حریق و شنیده شدن آن در کلیه نقاط
بررسی نقشه و طرح ساختمان و تجدید آن توسط بازرس کار
شرایط و موقعیت ساختمانی
گودبرداری

=====
عنوان: ایمنی ساختمان (ایمنی ساختمان و بالابرها)
نوع فایل: پاورپوینت
حجم:  ۶۹ کیلوبایت
تعداد صفحات: ۸۱ اسلاید

منبع: www.saze20.ir

=====

برای خرید از سایت پروژه عمران اینجا کلیک کنید

برای خرید از فروشگاه دوم اینجا کلیک کنید



:: موضوعات مرتبط: بخش مهندسی , عمران و ساختمان , معماری , شهرسازی , مکانیک , نقشه برداری , فروشگاه , فروشگاه مهندسی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پاورپوینت ایمنی در صنعت, دانلود پاورپوینت ایمنی ساختمان و بالابرها, دانلود پاورپوینت ایمنی ساختمان,ایمنی,مسائل ایمنی ,ایمنی در کار, ایمنی در صنعت,ایمنی ساختمان و بالابرها,رعایت اصول ایمنی , ایمنی در ساختمان, ایمنی در بالابرها, ,
تاریخ : جمعه 17 مرداد 1393
بازدید : 550
نویسنده : محمد غفوری تبار

دانلود کتاب سیستم های ساختمانی پیشرفته ۱ و ۲

دانلود کتاب سیستم های ساختمانی پیشرفته,دانلود رایگان کتاب سیستم های ساختمانی پیشرفته,تاثیر سیستم های سازه ای معاصر بر معماری جدید,سازه ها و واکنش به نیروهای خارجی,ضوابط، ملزومات و محدودیت های سیستم های سازه ای,ارتباط میان سازه با معماری,متدهای طراحی سازه ها,ضوابط، ملزومات و محدودیت های سیستم های سازه ای,فلسفه تکنولوژی معماری,هدف از درس سیستم های ساختمانی پیشرفته,

هدف از درس سیستم های ساختمانی پیشرفته عبارت است از : آشنایی با مبانی تحلیل سازه ها در سیستم های ساختمانی و فرم های سازه ای مدرن، آشنایی با روش های اجرای سیستم های ساختمانی از طریق مطالعه، تحقیق و بررسی در مورد پروژه های اجرا شده در کشورهای مختلف جهان، آشنایی با روش های علمی مقایسه و انتخاب بهترین سیستم ساختمانی برای یک معماری معین و انتخاب مناسب ترین سیستم ساختمانی برای یک طرح و طراحی این سیستم از طریق تمرنیات عملی و ارائه پروژه نهایی درس.
پس از آشنایی اولیه دانشجویان با سیستم های ساختمانی و فرم های سازه ای مدرن در دروس قبلی و درس سیستم های ساختمانی دانشجویان در این درس به تجزیه و تحلیل رفتار این سیستم ها تحت تاصیر نیروهای مختلف می پردازد و نحوه دستیابی به یک طرح صحیح را از طریق شناخت دقیق رفتار ساختمان در برابر نیروها در یک پروژه تجربه نمایند.

 

برای دانلود کتاب سیستم های ساختمانی پیشرفته ۱ و  ۲ کلیک کنید




:: موضوعات مرتبط: بخش مهندسی , عمران و ساختمان , معماری , شهرسازی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود کتاب سیستم های ساختمانی پیشرفته,دانلود رایگان کتاب سیستم های ساختمانی پیشرفته,تاثیر سیستم های سازه ای معاصر بر معماری جدید,سازه ها و واکنش به نیروهای خارجی,ضوابط، ملزومات و محدودیت های سیستم های سازه ای,ارتباط میان سازه با معماری,متدهای طراحی سازه ها,ضوابط، ملزومات و محدودیت های سیستم های سازه ای,فلسفه تکنولوژی معماری,هدف از درس سیستم های ساختمانی پیشرفته, ,
تاریخ : دو شنبه 6 مرداد 1393
بازدید : 949
نویسنده : محمد غفوری تبار

دانلود رایگان گزارش کارآموزی با موضوع خاکبرداری و اجرای فنداسیون

 

دانلود رایگان گزارش کارآموزی با موضوع خاکبرداری و اجرای فنداسیون

توضیحات :
این گزارش کارآموزی مربوط به یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان واحد زواره است که وی با تکیه بر موضوعاتی از قبیل : خاکبرداری، ساخت تیر و ستون از ورق، اجرای فنداسیون، نصب صفحات زیر ستون، برپایی اسکلت فلزی و اجرای سقف ساختمان با تیرچه و بلوک (ساخت تیرچه ها در محل کارگاه) این گزارش را تهیه نموده است.

 

برای دانلود رایگان گزارش کارآموزی با موضوع خاکبرداری و اجرای فنداسیون کلیک کنید



:: موضوعات مرتبط: بخش مهندسی , عمران و ساختمان , معماری , شهرسازی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود رایگان گزارش کارآموزی مهندسی عمران,دانلود رایگان گزارش کارآموزی ساختمان,دانلود رایگان گزارش کارآموزی با موضوع خاکبرداری و اجرای فنداسیون,گزارش کارآموزی با موضوع خاکبرداری و اجرای فنداسیون,دانلود رایگان گزارش کارآموزی با موضوع اجرای فنداسیون,گزارش کارآموزی با موضوع اجرای فنداسیون,دانلود گزارش کارآموزی با موضوع خاکبرداری و اجرای فنداسیون,دانلود گزارش کارآموزی با موضوع اجرای فنداسیون, ,
تاریخ : دو شنبه 6 مرداد 1393
بازدید : 536
نویسنده : محمد غفوری تبار

دانلود رایگان گزارش کارآموزی ساختمان مسکونی

 

دانلود رایگان گزارش کارآموزی ساختمان مسکونی
 چکیده :
این گزارش شامل آشنایی کلی با محل کارآموزی و مشخصات پروژه و شرح کارهای انجام شده در طی مدت کارآموزی است. این گزارش کارآموزی مربوط به احداث ساختمان مسکونی با مشخصات: ۵ طبقه مسکونی,۲ طبقه پارکینگ,۱ طبقه انبار و تاسیسات می باشد. محل کارآموزی یک زمین با متراژ ۸۳۲ مترمربع واقع در میدان صادقیه بزرگراه اشرفی اصفهانی بعد از بزرگراه جلال آل احمد میباشد که در طی مدت کارآموزی عملیاتی همچون تجهیز کارگاه, پیاده سازی نقشه, گودبرداری, پی کنی, آرماتورگذاری پی و قالب بندی فونداسیون و نهایتا بتن ریزی فونداسیون انجام گرفت. فهرست مطالب ارائه شده در این گزارش کارآموزی عبارتند از :

 


برای دانلود رایگان گزارش کارآموزی ساختمان مسکونی کلیک کنید



:: موضوعات مرتبط: بخش مهندسی , عمران و ساختمان , معماری , شهرسازی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود رایگان گزارش کارآموزی مهندسی عمران,دانلود رایگان گزارش کارآموزی ساختمان,بتن سازی و بتن ریزی فونداسیون, پی کنی و پی سازی,دانلود رایگان گزارش کارآموزی ساختمان مسکونی,دانلود گزارش کارآموزی ساختمان مسکونی, دانلود رایگان گزارش کارآموزی,گزارش کارآموزی پروژه منازل مسکونی,دانلود رایگان گزارش کارآموزی پروژه منازل مسکونی,گزارش کارآموزی آرماتوربندی سقف,آرماتوربندی تیرها,آرماتوربندی ستون ها,آرماتوربندی تیرها و ستون ها,گزارش کارآموزی بتن ریزی و نگهداری از بتن,گزارش کارآموزی تاسیسات مکانیکی,گزارش کارآموزی تاسیسات برقی,گزارش های پیشرفت کارآموزی,گزارش کارآموزی سفت کاری,آشنایی با ماشین آلات ساختمانی, ,
تاریخ : دو شنبه 6 مرداد 1393
بازدید : 503
نویسنده : محمد غفوری تبار

 

دانلود رایگان گزارش کارآموزی پروژه منازل مسکونی

دانلود رایگان گزارش کارآموزی پروژه منازل مسکونی

دانلود رایگان گزارش کارآموزی پروژه منازل مسکونی (کارگاه آرمه تاب گسترش) – مهندسی عمران
در این پروژه سعی شده تا بخش های مختلف از اجرای سازه های بتن آرمه مورد بررسی قرار گیرد. این پروژه شامل ۱۵ بلوک می باشد که نحوه قالب بندی ها, آرماتوربندی ها, نحوه قرارگیری جک زیر قالب ها, بخش های مختلف سفت کاری, آشنایی با چک لیست ها و نحوه پرکردن آنها, بتن ریزی, جوشکاری و غیره علاوه بر بررسی اجراهای درست و نادرست بخش های مختلف سازه مورد بررسی قرار گرفته است.


برای دانلود رایگان گزارش کارآموزی پروژه منازل مسکونی کلیک کنید !



:: موضوعات مرتبط: بخش مهندسی , عمران و ساختمان , معماری , شهرسازی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود رایگان گزارش کارآموزی,گزارش کارآموزی پروژه منازل مسکونی,دانلود رایگان گزارش کارآموزی پروژه منازل مسکونی,گزارش کارآموزی آرماتوربندی سقف,آرماتوربندی تیرها,آرماتوربندی ستون ها,آرماتوربندی تیرها و ستون ها,گزارش کارآموزی بتن ریزی و نگهداری از بتن,گزارش کارآموزی تاسیسات مکانیکی,گزارش کارآموزی تاسیسات برقی,گزارش های پیشرفت کارآموزی,گزارش کارآموزی سفت کاری,آشنایی با ماشین آلات ساختمانی,دانلود رایگان گزارش کارآموزی مهندسی عمران,دانلود رایگان گزارش کارآموزی ساختمان, ,
تاریخ : یک شنبه 18 خرداد 1393
بازدید : 626
نویسنده : محمد غفوری تبار

دانلود پلان هتل 11 طبقه
دانلود پلان هتل 11 طبقه, دانلود رایگان پلان هتل 11 طبقه, دانلود نقشه های هتل 11 طبقه, دانلود رایگان نقشه های هتل 11 طبقه, دانلود هتل dwg, دانلود نقشه هتل, دانلود پلان , دانلود پروژه معماری, دانلود پروژه عمران, دانلود رایگان پروژه معماری, دانلود رایگان پروژه عمران,
در این پست نقشه های یک هتل 11 طبقه را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. این نقشه ها شامل 4 پلان بوده که هر کدام مربوط به چند طبقه تیپ می باشد ، همچنین برش عرضی و طولی این هتل موجود می باشد.

لیست پروژه های آماده عمران و معماری

 



:: موضوعات مرتبط: بخش مهندسی , عمران و ساختمان , معماری , شهرسازی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پلان هتل 11 طبقه, دانلود رایگان پلان هتل 11 طبقه, دانلود نقشه های هتل 11 طبقه, دانلود رایگان نقشه های هتل 11 طبقه, دانلود هتل dwg, دانلود نقشه هتل, دانلود پلان , دانلود پروژه معماری, دانلود پروژه عمران, دانلود رایگان پروژه معماری, دانلود رایگان پروژه عمران, ,
تاریخ : جمعه 16 خرداد 1393
بازدید : 532
نویسنده : محمد غفوری تبار

تصاویر مدل های زیبای دکوراسیون داخلی منزل, Pictures of interior decoration , زیباترین دکوراسیونهای داخلی,تصاویر دکوراسیون داخلی ویلایی و مدرن 2013, دکوراسیون داخلی خانه های ایرانی, دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی, Dreams House Furniture, عکسهای دکوراسیون داخلی زیبا و بی نظیر منزل, دکوراسیون داخلی منزل,

لیست پروژه های آماده عمران و معماری

 



:: موضوعات مرتبط: بخش مهندسی , عمران و ساختمان , معماری , شهرسازی , ,
:: برچسب‌ها: تصاویر مدل های زیبای دکوراسیون داخلی منزل, Pictures of interior decoration , زیباترین دکوراسیونهای داخلی,تصاویر دکوراسیون داخلی ویلایی و مدرن 2013, دکوراسیون داخلی خانه های ایرانی, دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی, Dreams House Furniture, عکسهای دکوراسیون داخلی زیبا و بی نظیر منزل, دکوراسیون داخلی منزل, ,
تاریخ : یک شنبه 11 خرداد 1393
بازدید : 618
نویسنده : محمد غفوری تبار

دانلود دتایل های اجرایی سوله
دانلود دیتیل اجرایی سوله, دانلود رایگان دیتیل اجرایی سوله, دیتیل جزییات صفحه ستون , دیتیل اتصال ستون به فونداسیون, دیتیل اتصالات بادبندها , دیتیل شاه تیرها , پلان تیرریزی سقف , مقطع قاب سوله, دانلود نقشه سوله, دانلود نقشه جزییات سوله, دانلود رایگان نقشه سوله, دانلود رایگان نقشه جزییات سوله,  دانلود دتایل های اجرایی سوله, دانلود رایگان دتایل های اجرایی سوله, دتایل جزییات صفحه ستون , دتایل اتصال ستون به فونداسیون, دتایل اتصالات بادبندها , دتایل شاه تیرها , پلان تیرریزی سقف , مقطع قاب سوله,
در این پست دتایل های اجرایی سوله را با فرمت اتوکد برای دانلود قرار داده ایم. این دتایل ها شامل: دتایل جزییات صفحه ستون , دتایل اتصال ستون به فونداسیون, دتایل اتصالات بادبندها , دتایل شاه تیرها و ... بوده ، همچنین پلان تیرریزی سقف و مقطع قاب سوله و ... را دارا می باشد.

منبع: www.saze20.ir
لیست پروژه های آماده عمران و معماری

 



:: موضوعات مرتبط: بخش مهندسی , عمران و ساختمان , معماری , شهرسازی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود دیتیل اجرایی سوله, دانلود رایگان دیتیل اجرایی سوله, دیتیل جزییات صفحه ستون , دیتیل اتصال ستون به فونداسیون, دیتیل اتصالات بادبندها , دیتیل شاه تیرها , پلان تیرریزی سقف , مقطع قاب سوله, دانلود نقشه سوله, دانلود نقشه جزییات سوله, دانلود رایگان نقشه سوله, دانلود رایگان نقشه جزییات سوله, دانلود دتایل های اجرایی سوله, دانلود رایگان دتایل های اجرایی سوله, دتایل جزییات صفحه ستون , دتایل اتصال ستون به فونداسیون, دتایل اتصالات بادبندها , دتایل شاه تیرها , پلان تیرریزی سقف , مقطع قاب سوله, ,
تاریخ : جمعه 9 خرداد 1393
بازدید : 738
نویسنده : محمد غفوری تبار

دانلود پاورپوینت پلاستيك مسلح يا مواد كامپوزيت (FRP)
دانلود پاورپوینت مواد كامپوزيت, دانلود پاورپوینت FRP , دانلود پاورپوینت پلاستيك مسلح, دليل استفاده ازپلاستيك در قالب بندی, پلاستيك و انواع پلاستيك, ساختار مصالح FRP , تقویت سازه ها با استفاده از کامپوزیت های FRP, دانلود پروژه پاورپوینت, دانلود پاورپوینت درس عناصر و جزییات , دانلود پاورپوینت درس مواد و مصالح, دانلود پاورپوینت معماری , دانلود پاورپوینت عمران,دانلود پروژه معماری , دانلود پروژه عمران,
1- مقدمه
پلاستيك ،يك ماده مناسب براي ساخت قطعات آماده اي محسوب مي شود كه ممكن است درداخل ويا خارج ساختمان به كارروند. به همين دليل استفاده ازپلاستيك در قالب بندي ،پوشش كف وديوار،پنجره ها،و...رايج گرديده است.
چنانچه پلاستيك به الياف مسلح گردد ،پلاستيك مسلح وياموادكامپوزيت تشكيل مي شوند، كه تحت نام ”پلاستيك مسلح به الياف” يا FRP (Fiber Reinforced plastic) شناخته مي شوند ودرحال حاضر به عنوان يكي از مصالح ساختماني جديد وبسيار پرجاذبه محسوب مي شوند.
2- پلاستيك و انواع پلاستيك
پلاستيك به گروهي از موادآلي مصنوعي يا طبيعي اطلاق مي شود كه قابليت شكل دادن دروضيعت نرم وسپس سخت شدن را داشته باشد. جزء اصلي پلاستيك هاي آلي ،“صمغ“ يا“رزين“(ماده چسباننده یا ماتریس) است كه وقتي نرم مي شود،قابليت سيلان وتغيير شكل دارد.
پلاستيك ها يا رزين هاي پليمري به دودسته كلي تقسيم مي شوند:
1- ترموپلاستيك (گرمانرم) : پلي اتيلن (PE) ، پلي استرين، پلي وينيل كلرايد (PVC) ، پلي پروپيلن (PP) ، پلي آميد (نايلون)
2- ترموست(گرماسخت) : پلي استر اشباع نشده ، اپوكسيد(اپوكسي) ، فنل فرمالدئيد



فهرست:
مقدمه
پلاستيك و انواع پلاستيك
پلاستيك مسلح يا مواد كامپوزيت (FRP)
ساختار مصالح FRP
تقویت سازه ها با استفاده از کامپوزیت های FRP
منابع

ویژه درس مواد و مصالح
قابل استفاده برای آموزش و ارائه توسط دانشجویان مهندسی معماری ، عمران و ساختمان


==========   
فرمت: پاورپوینت
حجم: 1.63 MB
تعداد صفحات: 17 اسلاید
==========

منبع: www.saze20.ir    *  پروژه های آماده عمران و معماری  *



 

 



:: موضوعات مرتبط: بخش مهندسی , عمران و ساختمان , معماری , شهرسازی , فروشگاه , فروشگاه مهندسی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پاورپوینت مواد كامپوزيت, دانلود پاورپوینت FRP , دانلود پاورپوینت پلاستيك مسلح, دليل استفاده ازپلاستيك در قالب بندی, پلاستيك و انواع پلاستيك, ساختار مصالح FRP , تقویت سازه ها با استفاده از کامپوزیت های FRP, دانلود پروژه پاورپوینت, دانلود پاورپوینت درس عناصر و جزییات , دانلود پاورپوینت درس مواد و مصالح, دانلود پاورپوینت معماری , دانلود پاورپوینت عمران,دانلود پروژه معماری , دانلود پروژه عمران, ,

پرداختن به موضوعات مختلف در این سایت چگونه است ؟

RSS

Powered By
loxblog.Com