لینک های ویژه!
پیشنهاد می کنیم صفحات زیر را مشاهده نمایید:

کسب درآمد از فروش فایل
پروژه معماری
انجمن مهندسی معماری
آموزش تری دی مکس
پاورپوینت معماری
خرید بک لینک قوی
معرفی سایت های برتر
دانلود تحقیق
مصالح ساختمانی
مجله تفریحی
دانلود پروژه عمران
دانلود پروژه معماری
خرید رپورتاژ آگهی
نیشابور
مجله تفریحی و سرگرمی
خرید رپورتاژ آگهی ارزان
فروش فایل
دانلود پلان
دانلود مقاله و پروژه
خدمات ساختمانی
خرید بک لینک
کسب درآمد
آموزش 3d max
لوازم و تجهیزات ساختمانی
خدمات تاسیساتی ساختمان
آموزش کسب درآمد از اینترنت

تاریخ : چهار شنبه 19 شهريور 1393
بازدید : 610
نویسنده : محمد غفوری تبار

آزمایش خستگیBend Test

هدف آزمایش:
درمواقعی که نیرو به دفعات زیاد بر روی سازه ای اعمال و از روی آن برداشته میشود، مصالح نمی توانند به اندازهً تنش حد نهایی بدست آمده در آزمایش ایستا مقاومت داشته باشند. در این حالات مقاومت نهایی بستگی به تعداد دفعات اعمال نیرو و تنش موًثر بر مصالح در هنگام اعمال نیرو دارد. در تنشهای پایین مصالح می توانند تعداد سیکل تناوب بیشماری را تحمل نمایند. برای بعضی مصالح مانند فلزات ، منحنی S-N (تنش – تعداد) برای تنشهای کم بصورت افقی در می آید  این بدان معنی است که در تنشهای پایین تعداد بی نهایت زیاد تنش متناوب می تواند قبل از گسیختگی مصالح رخ دهد. تنشی که در آن، این مسئله رخ می دهد حد دوام نامیده می شود. حد بیان مصالح بر حسب رابطه تنش بیان می شود. خستگی در اینجا به معنی گسیختگی و شکست است در اثر تنشی که متناوبا” وارد شده و قطع می گردد. این تنش ها ممکن است تکراری (Repeated) یا آلترناتیو (Alternating) که در آن تنش منفی نیز وجود دارد و یا کاملا” معکوس (Reversed) که در آن تنش وارده مثبت به اندازه تنش منفی باشد که میانگین آنها صفر است.تنش خستگی نیز متفاوت است و ممکن است کششی، خمشی و… باشد. آزمایشی که اغلب انجام می گیرد آزمایش تسمه یا میله ای است که بدور خود می چرخد و در عین حال تحت تاثیر تنش خمش قرار  می گیرد در این حالت لانه های فلز تحت تاُثیر تنش های کششی   و فشاری بطور آلتر ناتیو قرار می گیرند ممکن است بدون چرخاندن نمونه آنرا تحت تاُثیر تنش خمشی متناوب قرار داد که این آزمایش برای تسمه ها کاربرد  زیادی دارد.

ادامه مطلب …



:: موضوعات مرتبط: بخش مهندسی , عمران و ساختمان , مکانیک , ,
:: برچسب‌ها: Bend Test, آزمایش خستگی, آزمایش مقاومت مصالح, نحوه انجام آزمایش خستگی, هدف از آزمایش خستگی, گزارش کار مقاومت مصالح ,
تاریخ : یک شنبه 26 مرداد 1393
بازدید : 574
نویسنده : محمد غفوری تبار

دستگاه های نوین ساختمان‌ سازی

دستگاه های نوین ساختمان‌ سازی,دستگاه های جدید ساختمان‌ سازی,جدیدترین دستگاه ساختمان‌ سازی,جدیدترین دستگاه های جدید ساختمان‌ سازی,

دستگاه های نوین ساختمان‌ سازی

دستگاه های جدیدی در حوزه ساختمان سازی اختراع شده‌اند که علاوه بر آنکه نیاز به نیروی انسانی را به حداقل می‌رسانند، عملیات ساخت را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهند.



:: موضوعات مرتبط: بخش مهندسی , عمران و ساختمان , معماری , شهرسازی , مکانیک , ,
:: برچسب‌ها: دستگاه های نوین ساختمان‌ سازی,دستگاه های جدید ساختمان‌ سازی,جدیدترین دستگاه ساختمان‌ سازی,جدیدترین دستگاه های جدید ساختمان‌ سازی, ,
تاریخ : جمعه 17 مرداد 1393
بازدید : 931
نویسنده : محمد غفوری تبار

پاورپوینت ایمنی در صنعت (ایمنی ساختمان و بالابرها)

دانلود پاورپوینت ایمنی در صنعت, دانلود پاورپوینت ایمنی ساختمان و بالابرها, دانلود پاورپوینت ایمنی ساختمان,ایمنی,مسائل ایمنی ,ایمنی در کار, ایمنی در صنعت,ایمنی ساختمان و بالابرها,رعایت اصول ایمنی , ایمنی در ساختمان, ایمنی در بالابرها,

 

 

ایمنی ساختمان
در معادن در درجه اول و در کارگاههای ساختمان در درجه دوم تعداد و شدت حرارت ناشی از کار بیشتر از سایر کارگاهها است.
۹  تا ۱۲ درصد نیروی شاغل را در کشورهای مختلف تشکیل می دهد.
بنابر گزارش سال ۱۹۹۷، Niosh  در آمریکا ۶ درصد نیروی کار این کشور بوده در حالیکه جراحت ناشی از حوادث در این صنعت ۱۵ درصد کل هزینه پرداخت غرامت به کارگران در همان سال بوده است.

ویژگیهایی که موجب پیچیدگی در این صنعت شده است:
نسبت کارگاههای کوچک و خویش فرما زیاد . به گزارش Niosh از حدود ۶۰۰ هزار شرکت ساختمانی در آمریکا ۹۰% کمتر از ۲۰ کارگر دارند.
پروژه های ساختمانی بسیار متنوع و عمر هر یک نسبتاً کوتاه است.
کارها و وظایف در هر پروژه ساختمانی متنوع وگاه تعریف نشده است.
شرایط نامناسب آب وهوایی
نیروهای غیرمتخصص، کارگران فصلی و مهاجر به فراوانی در این صنعت وجود دارد
کارگران به سرعت عوض می شوند لذا امکان آموزش مشکل است.

تعاریف:
۱- کارگاه ساختمانی: محلی است که یک یا تعدادی از عملیات ساختمانی در آن انجام می شود.
۲- محل کار: محلی است در محدوده کارگاه ساختمانی که در اختیار کارفرما باشد و کارگران به درخواست کارفرمای خود در آنجا مشغول به کار باشند.
۳- وسایل و تجهیزات: عبارت است از ماشین آلات، داربست، نردبان، جان پناه، سکو، راهرو و هرگونه تسهیلات مشابه و بطور کلی وسایل حفاظتی و حمایتی که در کارگاه ساختمانی به کار گرفته شده اند.
۴- صاحب کار: صاحب کار فردی است حقیقی یاحقوقی که مالک یا قائم مقام
مالک کارگاه ساختمان بوده و انجام عملیات ساختمانی و مسئولیت ایمنی آن را طبق قرارداد کتبی به پیمانکار یا فرد خویش فرما واگذار نماید.
۵- مهندس ناظر: فردی است حقیقی یا حقوقی که برطبق قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، دارای پروانه اشتغال به کار مهندسی از وزارت مسکن و شهرسازی است و در حدود صلاحیت خود مسئولیت نظارت بر همه یا قسمتی از عملیات ساختمانی را دارد.
۶- پیمانکار: فردی است حقیقی یا حقوقی که عملیات ساختمانی را طبق قرارداد کتبی که میان او و صاحب کار یا پیمانکار دیگر منعقد شده عهده دار می شود.
۷- خویش فرما: فردی است ذیصلاح که در کارگاه ساختمانی بدون بکارگیری کارگران دیگر و طبق قرارداد کتبی پیمانکاری، مسئولیت انجام همه یا قسمتی از عملیات ساختمانی را با وسایل و ابزار کار متعلق خود به عهده می گیرد. خویش فرما در کارگاه ساختمانی پیمانکار جزء بحساب می آید.
۸- کارفرما: شخصی است حقیقی یا حقوقی که یک یا چند نفر کارگر را در کارگاه ساختمانی به حساب خود و با پرداخت مزد به کار می گمارد.
۹- کارگر: فردی است که در کارگاه ساختمانی در مقابل دریافت مزد به درخواست و به حساب کارفرما کار کند.

فهرست:
ایمنی ساختمان
وجود سیستم اعلام حریق و شنیده شدن آن در کلیه نقاط
بررسی نقشه و طرح ساختمان و تجدید آن توسط بازرس کار
شرایط و موقعیت ساختمانی
گودبرداری

=====
عنوان: ایمنی ساختمان (ایمنی ساختمان و بالابرها)
نوع فایل: پاورپوینت
حجم:  ۶۹ کیلوبایت
تعداد صفحات: ۸۱ اسلاید

منبع: www.saze20.ir

=====

برای خرید از سایت پروژه عمران اینجا کلیک کنید

برای خرید از فروشگاه دوم اینجا کلیک کنید



:: موضوعات مرتبط: بخش مهندسی , عمران و ساختمان , معماری , شهرسازی , مکانیک , نقشه برداری , فروشگاه , فروشگاه مهندسی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پاورپوینت ایمنی در صنعت, دانلود پاورپوینت ایمنی ساختمان و بالابرها, دانلود پاورپوینت ایمنی ساختمان,ایمنی,مسائل ایمنی ,ایمنی در کار, ایمنی در صنعت,ایمنی ساختمان و بالابرها,رعایت اصول ایمنی , ایمنی در ساختمان, ایمنی در بالابرها, ,
تاریخ : جمعه 13 دی 1392
بازدید : 1044
نویسنده : محمد غفوری تبار

پروژه آماده عمران و معماری

بحثی در اثر پارامترهای دامنه در تعيين عملكرد لرزه ای سازه ها

نویسنده این سایت باشید

مجموعه پلان ها ، برش ها ، نما و دتایل های اجرایی انواع سازه ها با فرمت اتوکد

آزمايش بررسي مدارهاي RC ، RL و نوسانگرهاي RLC

بانک مقالات تخصصی عمران

مجموعه فیلم های آموزشی اجرای کناف

مطالعه و بررسي پس‌ماند مغناطيسي و رسم منحني هيسترزيس

آزمایش اندازه گیری کشش سطحی مایعات به روش قطره چکان

دانلود نقشه ساختمان ویلایی-01

دانلود نقشه مهدکودک

مجموعه پاورپوینت های آماده در رابطه با بتن

دانلود نقشه مجتمع مسکونی و تجاری

دانلود پلان ساختمان سه خوابه

رنگ در اتاق خواب

 

 



:: موضوعات مرتبط: مقاله , جدید , آزمایشگاه , آزمایش های فیزیک , آزمایش های بتن , آزمایش های مواد و مصالح , آزمایش مکانیک خاک , بخش مهندسی , عمران و ساختمان , معماری , شهرسازی , مکانیک , بخش نرم افزار , مهندسی , ,
تاریخ : دو شنبه 25 آذر 1392
بازدید : 1324
نویسنده : محمد غفوری تبار

 

دانلود آموزش اکسل (مرجع کامل اکسل)

 http://s5.picofile.com/file/8103551026/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4_%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%87_%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%84.jpeg

مدتهاست که برنامه اکسل برای افراد شناخته شده است. افراد بسیاری هستند که میخواهند اکسل را یاد بگیرند ، برخی نیز به دنبال افزایش مهارت های خود در این نرم افزار جادویی هستند.

در این کتاب توابع آماری اکسل مورد بررسی قرار گرفته و سعی شده است که از دادن توضیحات اضافی اجتناب گردد و تا حد امکان روش توضیح به نحوی باشد که در عمل نیز بتوان از آن استفاده کرد. اگر در جایی ر ضمن توضیح تابعی ، به تابع دیگر احتیاج شده باشد به آن تابع لینک داده شده است تا به سهولت آن تابع را نیز مطالعه فرمایید. (مثلا اگر در حین مطالعه کتاب در جایی روی کلمه میانگین کلیک کنید به قسمت توضیحات میانگین هدایت خواهید شد).

امیدواریم این کتاب بتواند کمکی برای یادگیری نرم افزار اکسل باشد.

این مجموعه شامل شش آموزش بوده که در پستهای قبلی "فرمول های برداری اکسل" ، "جداول و نمودارهای محوری در اکسل" ، "با اکسل دوست شویم!" ، "آموزش اکسل (سریع و راحت)" و "توابع آماری در اکسل" را برای دانلود قرار داده بودیم؛ در ادامه می توانید مجموعه ششم و آخر آموزش نرم افزار اکسل (Excel) را دانلود نمایید.

آموزش ششم: مرجع کامل اکسل

 

بازنشر: www.saze20.ir

                                                       پروژه های آماده عمران و معماری

دانلود pdf آموزش اکسل (Excel) در ادامه مطلب ...

 



:: موضوعات مرتبط: بخش مهندسی , عمران و ساختمان , معماری , شهرسازی , مکانیک , کامپیوتر , نقشه برداری , بخش نرم افزار , مهندسی , کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: www , saze20 , ir , دانلود آموزش اکسل , دانلود آموزش Excel , آموزش تصویری نرم افزار اکسل , آموزش تصویری نرم افزار Excel , دانلود آموزش تصویری نرم افزار اکسل , دانلود آموزش تصویری نرم افزار Excel , دانلود آموزش تصویری فرمول های آرایه ای اکسل , دانلود آموزش فرمول های آرایه ای اکسل , سازه برتر ، سایت برتر عمران و معماری , فرمول های برداری اکسل , یادگیری نرم افزار اکسل , یادگیری اکسل , مرجع کامل اکسل , ,
تاریخ : دو شنبه 25 آذر 1392
بازدید : 772
نویسنده : محمد غفوری تبار

 

دانلود آموزش 3D Max (نوار ابزار اصلی 4)

 http://s5.picofile.com/file/8104357834/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4_%D8%AA%D8%B1%DB%8C_%D8%AF%DB%8C_%D9%85%DA%A9%D8%B3_5.gif

فصل دوم – درس اول: (نوار ابزار اصلی)

در این پست از سایت سازه برتر آموزش تصویری کار با نوار ابزار اصلی در نرم افزار 3D Max  را برای دانلود قرار داده ایم ، این نوار ابزار دستوراتی دارد که در هر دقیقه مجبوریم با یکی از آنها کار کنیم و در کل طراحی ما به نحوه استفاده از این ابزارها بستگی دارد. نروار ابزار اصلی شامی بخش های حرکت دادن ، چرخاندن ، انتخاب احجام ، تغییر اندازه و ... می باشد.

در سه درس قبل از این فصل با ابزارهای انتخاب و نحوه انتخاب احجام و دستوراتی مانند select and scale ، select and move و انتخاب احجام و دستورات کمکی آشنا شدیم، حال به بخش آخر آموزش نوار ابزار اصلی رسیدیم که شامل دستوراتی است که ما با بعضی از آنها اصلا کاری نداریم و فقط با شش مورد زیر کار خواهیم داشت:

Mirror , Align , Material Editor , Render Setup , Renderer Frame Window , Render Prodiction

بازنشر: www.saze20.ir

                                                       پروژه های آماده عمران و معماری

دانلود pdf آموزش 3D Max  در ادامه مطلب ...

 



:: موضوعات مرتبط: بخش مهندسی , عمران و ساختمان , معماری , شهرسازی , مکانیک , کامپیوتر , بخش نرم افزار , مهندسی , کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آموزش 3D Max , آموزش گام به گام تری دی مکس , دانلود رایگان آموزش 3D Max, دانلود pdf آموزش 3D Max , آموزش گام به گام 3D Max , دانلود آموزش گام به گام 3D Max, دانلود رایگان آموزش گام به گام 3D Max , دانلود آموزش تصویری 3D Max , دانلود رایگان آموزش تصویری 3D Max , www , saze20 , ir , سازه برتر , سازه برتر ، سایت برتر عمران و معماری , آموزش نرم افزار تخصصی , آموزش نرم افزارهای تخصصی معماری , آموزش تصویری کار با نوار ابزار اصلی در 3D Max , Mirror , Align , Material Editor , Render Setup , Renderer Frame Window , Render Prodiction ,
تاریخ : دو شنبه 25 آذر 1392
بازدید : 769
نویسنده : محمد غفوری تبار

 

دانلود آموزش 3D Max (نوار ابزار اصلی 3)

 http://s5.picofile.com/file/8104357742/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4_%D8%AA%D8%B1%DB%8C_%D8%AF%DB%8C_%D9%85%DA%A9%D8%B3_3.gif

فصل دوم – درس اول: (نوار ابزار اصلی)

در این پست از سایت سازه برتر آموزش تصویری کار با نوار ابزار اصلی در نرم افزار 3D Max  را برای دانلود قرار داده ایم ، این نوار ابزار دستوراتی دارد که در هر دقیقه مجبوریم با یکی از آنها کار کنیم و در کل طراحی ما به نحوه استفاده از این ابزارها بستگی دارد. نروار ابزار اصلی شامی بخش های حرکت دادن ، چرخاندن ، انتخاب احجام ، تغییر اندازه و ... می باشد.

در دو درس قبل با ابزارهای انتخاب و نحوه انتخاب احجام و دستوراتی مانند select and scale ، select and move و انتخاب احجام و دستورات کمکی آشنا شدیم، حال به بخش سوم آموزش نوار ابزار اصلی رسیدیم که برای انتخاب احجام و دستورات کمکی در ترسیمات به درد ما خواهد خورد.

بازنشر: www.saze20.ir

                                                       پروژه های آماده عمران و معماری

 

دانلود pdf آموزش 3D Max  در ادامه مطلب ...

 



:: موضوعات مرتبط: بخش مهندسی , معماری , شهرسازی , مکانیک , کامپیوتر , بخش نرم افزار , مهندسی , کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آموزش 3D Max , آموزش گام به گام تری دی مکس , دانلود رایگان آموزش 3D Max, دانلود pdf آموزش 3D Max , آموزش گام به گام 3D Max , دانلود آموزش گام به گام 3D Max, دانلود رایگان آموزش گام به گام 3D Max , دانلود آموزش تصویری 3D Max , دانلود رایگان آموزش تصویری 3D Max , www , saze20 , ir , سازه برتر , سازه برتر ، سایت برتر عمران و معماری , آموزش نرم افزار تخصصی , آموزش نرم افزارهای تخصصی معماری , آموزش تصویری کار با نوار ابزار اصلی در 3D Max , انتخاب احجام در 3D Max , دستورات کمکی در 3D Max , ,
تاریخ : یک شنبه 24 آذر 1392
بازدید : 1217
نویسنده : محمد غفوری تبار

 

دانلود آموزش اکسل (توابع آماری در اکسل)

http://s5.picofile.com/file/8103551026/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4_%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%87_%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%84.jpeg 

مدتهاست که برنامه اکسل برای افراد شناخته شده است. افراد بسیاری هستند که میخواهند اکسل را یاد بگیرند ، برخی نیز به دنبال افزایش مهارت های خود در این نرم افزار جادویی هستند.

در این کتاب توابع آماری اکسل مورد بررسی قرار گرفته و سعی شده است که از دادن توضیحات اضافی اجتناب گردد و تا حد امکان روش توضیح به نحوی باشد که در عمل نیز بتوان از آن استفاده کرد. اگر در جایی ر ضمن توضیح تابعی ، به تابع دیگر احتیاج شده باشد به آن تابع لینک داده شده است تا به سهولت آن تابع را نیز مطالعه فرمایید. (مثلا اگر در حین مطالعه کتاب در جایی روی کلمه میانگین کلیک کنید به قسمت توضیحات میانگین هدایت خواهید شد).

امیدواریم این کتاب بتواند کمکی برای یادگیری نرم افزار اکسل باشد.

این مجموعه شامل شش آموزش بوده که در پستهای قبلی "فرمول های برداری اکسل" ، "جداول و نمودارهای محوری در اکسل" ، "با اکسل دوست شویم!" و "آموزش اکسل (سریع و راحت)" را برای دانلود قرار داده بودیم؛ در ادامه می توانید مجموعه پنجم آموزش نرم افزار اکسل (Excel) را دانلود نمایید. همچنین آموزش های بعدی این مجموعه در روزهای بعد برای دانلود ، در سایت سازه برتر قرار خواهد گرفت. پیشنهاد می کنیم این آموزش را حتما دانلود نموده و از آن استفاده نمایید.

آموزش پنجم: توابع آماری در اکسل

 

بازنشر: www.saze20.ir

                                                                        پروژه های آماده عمران و معماری

 

دانلود pdf آموزش اکسل (Excel) در ادامه مطلب ...

 



:: موضوعات مرتبط: بخش مهندسی , عمران و ساختمان , شهرسازی , مکانیک , کامپیوتر , نقشه برداری , بخش نرم افزار , مهندسی , کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: www , saze20 , ir , دانلود آموزش اکسل , دانلود آموزش Excel , آموزش تصویری نرم افزار اکسل , آموزش تصویری نرم افزار Excel , دانلود آموزش تصویری نرم افزار اکسل , دانلود آموزش تصویری نرم افزار Excel , دانلود آموزش تصویری فرمول های آرایه ای اکسل , دانلود آموزش فرمول های آرایه ای اکسل , سازه برتر ، سایت برتر عمران و معماری , فرمول های برداری اکسل , یادگیری نرم افزار اکسل , یادگیری اکسل , توابع آماری در اکسل , ,
تاریخ : جمعه 22 آذر 1392
بازدید : 1072
نویسنده : محمد غفوری تبار

 

دانلود آموزش اکسل (سریع و راحت)

 http://s5.picofile.com/file/8103551026/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4_%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%87_%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%84.jpeg

مدتهاست که برنامه اکسل برای افراد شناخته شده است. افراد بسیاری هستند که میخواهند اکسل را یاد بگیرند ، برخی نیز به دنبال افزایش مهارت های خود در این نرم افزار جادویی هستند.

این کتاب که ترجمه ای از کتاب "learn excel fast & easy" می باشد با همین انگیزه نوشته شده است. در ترجمه این کتاب که توسط بهرام صمدیان صورت گرفته سعی بر امانت داری بوده و در برخی مواقع نیز تجربه های شخصی مترجم به این کتاب اضافه شده است و برخی تصاویر بصورت رنگی برگردانده شده است.

امیدواریم این کتاب بتواند کمکی برای یادگیری نرم افزار اکسل باشد.

این مجموعه شامل شش آموزش بوده که در پستهای قبلی "فرمول های برداری اکسل" و "جداول و نمودارهای محوری در اکسل" و "با اکسل دوست شویم!" را برای دانلود قرار داده بودیم؛ در ادامه می توانید مجموعه چهارم آموزش نرم افزار اکسل (Excel) را دانلود نمایید. همچنین آموزش های بعدی این مجموعه در روزهای بعد برای دانلود ، در سایت سازه برتر قرار خواهد گرفت. پیشنهاد می کنیم این آموزش را حتما دانلود نموده و از آن استفاده نمایید.

آموزش چهارم: آموزش اکسل (سریع و راحت)

 

بازنشر: www.saze20.ir

                                                                        پروژه های آماده عمران و معماری

دانلود pdf آموزش اکسل (Excel) در ادامه مطلب ...

 

 



:: موضوعات مرتبط: بخش مهندسی , عمران و ساختمان , معماری , شهرسازی , مکانیک , کامپیوتر , نقشه برداری , بخش نرم افزار , مهندسی , کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: www , saze20 , ir , دانلود آموزش اکسل , دانلود آموزش Excel , آموزش تصویری نرم افزار اکسل , آموزش تصویری نرم افزار Excel , دانلود آموزش تصویری نرم افزار اکسل , دانلود آموزش تصویری نرم افزار Excel , دانلود آموزش تصویری فرمول های آرایه ای اکسل , دانلود آموزش فرمول های آرایه ای اکسل , سازه برتر ، سایت برتر عمران و معماری , فرمول های برداری اکسل , یادگیری نرم افزار اکسل , یادگیری اکسل , ,
تاریخ : سه شنبه 19 آذر 1392
بازدید : 925
نویسنده : محمد غفوری تبار

 

دانلود آموزش اکسل (با اکسل دوست شویم)

 http://s5.picofile.com/file/8103551026/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4_%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%87_%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%84.jpeg

امروزه پیدا کردن کتابی در مورد مطالب عمومی اکسل ، کار چندان سختی نیست اما در مورد کتاب های تخصصی اکسل ، کار به مراتب سختتر است. به همین جهت وظیفه خود می دانم با انتشار این کتاب گامی در جهت پاسخ به نیاز کاربران سایت سازه برتر بردارم.

این مجموعه شامل شش آموزش بوده که در پستهای قبلی "فرمول های برداری اکسل" و "جداول و نمودارهای محوری در اکسل" را برای دانلود قرار داده بودیم؛ در ادامه می توانید مجموعه سوم آموزش نرم افزار اکسل (Excel) را دانلود نمایید. همچنین آموزش های بعدی این مجموعه در روزهای بعد برای دانلود ، در سایت سازه برتر قرار خواهد گرفت. پیشنهاد می کنیم این آموزش را حتما دانلود نموده و از آن استفاده نمایید.

آموزش سوم: با اکسل دوست شویم!

 

بازنشر: www.saze20.ir

                                                                        پروژه های آماده عمران و معماری

 

 

دانلود pdf آموزش اکسل (Excel) در ادامه مطلب ...

 

 



:: موضوعات مرتبط: بخش مهندسی , عمران و ساختمان , معماری , شهرسازی , مکانیک , کامپیوتر , نقشه برداری , ,
:: برچسب‌ها: www , saze20 , ir , دانلود آموزش اکسل , دانلود آموزش Excel , آموزش تصویری نرم افزار اکسل , آموزش تصویری نرم افزار Excel , دانلود آموزش تصویری نرم افزار اکسل , دانلود آموزش تصویری نرم افزار Excel , دانلود آموزش تصویری فرمول های آرایه ای اکسل , دانلود آموزش فرمول های آرایه ای اکسل , سازه برتر ، سایت برتر عمران و معماری , فرمول های برداری اکسل , جداول و نمودارهای محوری در اکسل , فرمول های برداری اکسل , ,

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

پرداختن به موضوعات مختلف در این سایت چگونه است ؟

RSS

Powered By
loxblog.Com