لینک های ویژه!
پیشنهاد می کنیم صفحات زیر را مشاهده نمایید:

کسب درآمد از فروش فایل
پروژه معماری
انجمن مهندسی معماری
آموزش تری دی مکس
پاورپوینت معماری
خرید بک لینک قوی
معرفی سایت های برتر
دانلود تحقیق
مصالح ساختمانی
مجله تفریحی
دانلود پروژه عمران
دانلود پروژه معماری
خرید رپورتاژ آگهی
نیشابور
مجله تفریحی و سرگرمی
خرید رپورتاژ آگهی ارزان
فروش فایل
دانلود پلان
دانلود مقاله و پروژه
خدمات ساختمانی
خرید بک لینک
کسب درآمد
آموزش 3d max
لوازم و تجهیزات ساختمانی
خدمات تاسیساتی ساختمان
آموزش کسب درآمد از اینترنت

تاریخ : سه شنبه 12 خرداد 1394
بازدید : 637
نویسنده : محمد غفوری تبار

 

پاورپوینت سبک معماری دیکانستراکشن

دیکانستراکشن , پاورپوینت دیکانستراکشن , دانلود پاورپوینت دیکانستراکشن , معماری دیکانستراکشن

پاورپوینت سبک معماری دیکانستراکشن در ۶۹ اسلاید آماده شده که در ادامه توضیحات مختصری در مورد این سبک از معماری ارائه خواهیم کرد و شما می توانید توضیحات کامل را پس از دریافت این پاورپوینت مشاهده نمایید. واژه دیکانستراکشن در فارسی به معنی ساختار زدایی، شالوده شکنی، واسازی، بنیان فکنی، ساختار شکنی و بن فکنی ترجمه شده است. شاید این کثرت اسامی به دلیل آن باشد که دیکانستراکشن یک نگرش چند وجهی و چند معنایی به دال و مدلول و هر نوع متنی دارد. شاید هم به دلیل آن است که هنوز ابهامات و سوالات زیادی در مورد دیکانستراکشن وجود دارد.

.

فلسفه دیکانستراکشن و زمینه های نظری:
مکتب دیکانستراکشن توسط ژاک دریدا ، فیلسوف معاصر فرانسوی ، پایه گذاری شد . دریدا با ساختارگراها مخالف است و معتقد است که وقتی  ما به دنبال ساختارها هستیم از متغیر ها غافل می مانیم ، فرهنگ و شیوه های قومی هر لحظه تغییر می کند ، پس روش ساختارگراها نمی تواند صحیح باشد در بینش دیکانستراکشن ، ما در یک دنیای چند معنایی زندگی می کنیم . هر کس معنایی و استنباطی متفاوت با دیگران از پدیده های پیرامون خود قرائت می کند .
دیکانستراکتیویسم سعی داشت تا ساختار اندیشه و نظم محوری که گمان دارد به جهان ما تحمیل شده را تغییر دهد! چنین معنایی که از طریق ساختاری نظام یافته تحمیل می شود، تفسیرهای دیگری که در همان زمینه با اعتباری یکسان عرضه می شوند را سرکوب کرده و امکان تنوع فکری و ذهنی خارج از این چارچوب را بخصوص از مخاطب می گیرد.
به عقیده دریدا معماری به قسمی که در عرصه فلسفه فهمیده می شود جایی برای زیستن و فضایی برای زندگی است و تجسم و شاهد زنده ی اندیشه هایی است که با تصویر و علامت تبیین میشود. اما این تصویرگرایی که از طریق تجدید نظر راه به واسازی میبرد خود بر معماری استوار است اگرچه  در این صورت معماری نیز از حد خود فراتر میرود و تعالی می یابد .

 

جهت دریافت این پاورپوینت کلیک کنید

دانلود




:: موضوعات مرتبط: بخش مهندسی , عمران و ساختمان , معماری , شهرسازی , فروشگاه , فروشگاه مهندسی , ,
تاریخ : سه شنبه 12 خرداد 1394
بازدید : 885
نویسنده : محمد غفوری تبار

 

پاورپوینت روانشناسی محیط در معماری

روانشناسی محیط در معماری , پاورپوینت روانشناسی محیط در معماری , دانلود پاورپوینت روانشناسی محیط در معماری

روانشناسی محیطی مطالعه پیچیده بین مردم و محیط اطرافشان است. به عقیده جیفورد (Gifford) روانشناسی محیطی با شاخه اصلی روانشناسی تفاوت دارد زیرا به محیط فیزیکی روزمره می پردازد. این علم چارچوبی از نقطه نظرات، تحقیقها و فرضیات را فراهم می آورد که می تواند به ما در درک بهتری از روابط متقابل انسان و محیط اطراف، کمک کند. با استفاده از این دانش می توان پیش از طراحی و ساخت، ارزیابیهایی را انجام داد که بهترین ابزار برای طراحان حرفه ای به حساب می آید. اگر ما بدانیم چه چیز در گذشته عملکرد بهتری از خود نشانداده است، برای طراحی بهتر در آینده آمادگی بیشتری خواهیم داشت. با استفاده از تئوریهای کنترل می توان مشاهده کرد که محیط نقش اساسی را در شکل گیری احساس ارزشها و توانمند ساختن برای افراد و گروههای مختلف ایفاء می کند. فرضیه فضای قابل دفاع پیشبینی می کند که تغییرات مشخصی در طراحی فضاهای مسکونی که باعث کاهش فضاهای شهری عمومی و افزایش طبیعی نظارت، بازبینی و حس مالکیت توسط ساکنین می شود، باعث کاهش جرم خواهد شد. در محله هایی در اوهایو و نیویورک با در نظر گرفتن این امر در طراحی و توجه به فضاهای قابل دفاع، نرخ جرم کاهش یافته است. نمونه دیگر پارکی در یکی از محلات سیاتل می باشد که ساکنان محله نهایت مراقبت و نگهداری را از پارک محله خود انجام می دهند. شهروندان نقش فعالی را در از بین بردن علفهای هرز، تمیزکردن مسیرها و بطور کلی مراقبت از سلامت پارک ایفاء می کنند. در اصل آنها پارک را مال خود می دانند.
پاورپوینت روانشناسی محیط در معماری برای دروس معماری منظر ، طراحی معماری ، تنظیم شرایط محیطی و … کاربرد دارد. این پاورپوینت در ۳۵ اسلاید آماده شده که در ادامه می توانید بخشی از آن را مطالعه نموده و فهرست مطالب این پاورپوینت را نیز مشاهده نمایید و در صورت تمایل اقدام به خرید پاورپوینت روانشناسی محیط در معماری نمایید.
فضای معماری با زندگی رابطه ای نا گسستنی دارد . انسان هنگامی که متولد می شود در فضایی جدید قرار می گیرد که همان فضای معماری است. انسان در فضای معماری زندگی می کند، به فضا فکر میکند و فضا را خلق می نماید . معماری هنر به نظم درآوردن فضاست و انسان نمی تواند قبل از آنکه افعال خود را منظم کرده و به زندگی خود نوعی سازمان بخشیده باشد فضا را به نظم درآورد. رابطه انسان با فضای معماری رابطه ای است روزمره که بخش مهمی از زندگی او را در بر می گیرد. زیرا انسان این فضا را از درون نیز تجربه می کند . از این رو بعد از قرن ها هنوز مساله اصلی معماری، فضا و زندگی و چگونگی ارتباط بین این دو است. فضای معماری که اصلی ترین وجه معماری است، از طریق اصلی ترین وجه زندگی یعنی خلاقیت می تواند ایجاد شود.

 

جهت دریافت این پاورپوینت کلیک کنید

دانلود




:: موضوعات مرتبط: عمران و ساختمان , معماری , شهرسازی , فروشگاه مهندسی , ,
تاریخ : سه شنبه 12 خرداد 1394
بازدید : 868
نویسنده : محمد غفوری تبار

 

پاورپوینت مدرسه ( آشنایی با معماری اسلامی )

آشنایی با معماری اسلامی , دانلود پاورپوینت مدرسه , پاورپوینت آشنایی با معماری اسلامی

پاورپوینت مدرسه برای درس آشنایی با معماری اسلامی تهیه شده که دارای ۶۱ اسلاید می باشد. بخشی از پاورپوینت مدرسه را در ادامه قرار داده شده است و پس از دریافت این پاورپوینت تمام اطلاعات آن را در اختیار خواهید داشت. مدرسه را به طور خلاصه می توان مؤسسه ای برای آموزش عالی تعریف کرد که در آن علوم سنتی اسلامی- حدیث، تفسیر، فقه و جز آن آموزش داده می شود. این نوع مؤسسات آموزشی به طور مرسوم مسکونی هستند. منظور از هنر و معماری اسلامی ، همان هنر و معماری سرزمین‌های‌ خاورمیانه، آفریقای شمالی، هند شمالی و اسپانیا است‌ که از آغاز قرن هفتم میلادی تحت حاکمیت مسلمانان قرار گرفتند.
سیر تحول هنر اسلامی از قرن هفتم تا هجدهم میلادی را در سه دوره می توان طبقه‌بندی کرد. دوره شکل گیری هنر اسلامی، ‌کمابیش ‌با حاکمیت اولین حاکمان اسلامی یا خلفای بنی امیه (۶۶۱الی ۷۵۰م) که اسلام را از دمشق در سوریه تا اسپانیا گسترش دادند، همزمان بود. دوره میانی‌، عصر خلفای عباسی (۷۵۰م الی ۱۲۵۸م)‌ که ‌از بغداد در عراق خلافت اسلامی را بر عهده داشتند تا زمان استیلای مغول را در بر می‌گیرد. دوران خلافت عباسی که در ترویج آموزش و فرهنگ پرآوازه است، درخشان‌ترین تاریخ اسلامی است. در همین دوره میانی است که تأثیر نماهای هنر ایرانی چشمگیر شد. از استیلای مغول تا قرن هجدهم میلادی را می‌توان برای سهولت، دوره پسین هنر اسلامی نامید.‌‌‌‌‌‌ در این دوره سبک‌های متمایز هنر در ‌بخش‌های مختلف جهان اسلام قا‌بل شناسایی است که با سلسله‌های گوناگون حاکمان ارتباط دارند.
سبک‌های گفته شده در این مقاله در ‌کنار هنر اموی و عباسی، هنر‌های ترکان سلجوقی که ‌از اواسط قرن یازدهم میلادی تا ۱۱۵۷م‌ بر ایران حکم راندند‌، هنر ایلخانیان که مغول تبار بوده و شرق ایران را از  سال ۱۲۵۶م تا ۱۳۴۹م در تسلط خود داشتند‌، هنر تیموریان که به عنوان بزرگ‌ترین حامیان فرهنگ ایرانی از سال ۱۳۷۸م تا ۱۵۰۲م بر شرق ایران حکومت کردند و هنر صفویه که حاکمان تمامی ایران از سال ۱۵۰۲م تا۱۷۳۶م بودند را نیز شامل می‌شود. هنر، تحت حکمرانی ترکان عثمانی که ازسال ۱۲۹۹م تا ۱۹۲۲م حاکمان ترکیه‌ بودند و در قرن ۱۶م ‌امپراطوری خود را تا مصر و سوریه گسترش دادند‌ نیز شکوفا شد.

 

جهت دریافت این پاورپوینت کلیک کنید

دانلود




:: موضوعات مرتبط: بخش مهندسی , عمران و ساختمان , معماری , شهرسازی , فروشگاه مهندسی , ,
تاریخ : سه شنبه 12 خرداد 1394
بازدید : 1104
نویسنده : محمد غفوری تبار

 

پاورپوینت آشنایی و مرمت حمام یعقوبیه

آشنایی و مرمت حمام یعقوبیه , پاورپوینت آشنایی و مرمت حمام یعقوبیه , دانلود پاورپوینت آشنایی و مرمت حمام یعقوبیه

پاورپوینت آشنایی و مرمت حمام یعقوبیه در ۱۳۸ اسلاید برای درس مرمت ابینه تاریخی آماده شده است. چیدمان متون و تصایر استفاده شده در این پاورپوینت با نظم و زیبایی خاصی انجام شده و تصاویر کاملا مرتبط با توضیحات ارائه شده ، به درک بهتر مطلب کمک شایانی میکند. در ادامه می توانید مقدمه و فهرست و پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت آشنایی و مرمت حمام یعقوبیه را مشاهده نموده و در صورت تمایل آن را دریافت نمایید.
برابر مدارک تاریخی سابقه شست و شو در ایران به قبل از زمان زرتشت مربوط است. هخامنشیان از حمام های خصوصی استفاده می کردند که یک نوع آن در تخت جمشید کشف شده و در کنار آن لوازم شست و شو مانند کاسه سفالین به دست آمده است. با ظهور دین مبین اسلام و تاکید این دین بر پاکیزگی، تحولی در زندگی مردم بوجود آمد. عصر شکوفایی ایجاد حمام ها را باید متعلق به دوره صفوی دانست. در این دوره ایجاد حمام ها در تمامی شهرهای ایران رو به گسترش نهاد. شاردن، سیاح فرانسوی در دربار رضوی در سفرنامه ی خود تعداد حمام های اصفهان را ۲۷۲ دستگاه ذکر کرده است.
و نگاهی گذرا به متون دوران های مختلف موئد این امر است که حداقل در دوره ی اسلامی، حمام های عمومی فراوانی در شهرهای مسلمین وجود داشته و با توجه به تعداد آنها در هر شهر از حیث اهمیت قابل مقایسه با مساجدند.

 

جهت دریافت این پاورپوینت کلیک کنید

دانلود




:: موضوعات مرتبط: بخش مهندسی , عمران و ساختمان , معماری , شهرسازی , فروشگاه مهندسی , ,
تاریخ : یک شنبه 5 بهمن 1393
بازدید : 650
نویسنده : محمد غفوری تبار

پاورپوینت بتن عبور دهنده نور (Light transmitting concrete)

Light transmitting concrete, اجزاء بتن عبور دهنده نور, اجزاء بتن لایتراکان, بتن عبور دهنده نور, تاثیرات سازه ای و مقاومت بتن عبور دهنده نور, تاثیرات سازه ای و مقاومت بتن لایتراکان, دانلود رایگان پاورپوینت Light transmitting concrete, دانلود رایگان پاورپوینت بتن عبور دهنده نور, دانلود رایگان پاورپوینت بتن لایتراکان, دانلود پاورپوینت Light transmitting concrete, دانلود پاورپوینت بتن عبور دهنده نور, دانلود پاورپوینت بتن لایتراکان, محاسن بتن عبور دهنده نور, محاسن بتن لایتراکان, مشخصات تکنیکی بتن عبور دهنده نور, مشخصات تکنیکی بتن لایتراکان, موارد کاربرد بتن عبور دهنده نور, موارد کاربرد بتن لایتراکان, نحوه ساخت بتن عبور دهنده نور, نحوه ساخت بتن لایتراکان, کلیات فیزیکی بتن عبور دهنده نور, کلیات فیزیکی بتن لایتراکان , دانلود پاورپوینت عناصر و جزییات , دانلود پاورپوینت مواد و مصالح

ساخت مصالحی که بتوانند نور را از خود عبور دهند، یکی از اهدافی بوده است که مهندسین همواره در پی آن بوده اند، مصالحی که هم مقاومت زیادی داشته باشند و هم جلوه و زیبایی خاصی ایجاد کنند. بتن می تواند انتخاب مناسبی از نظر مقاومت باشد اما دارای ظاهری سرد و خشن و سخت می باشد برای این منظور ویل ویتینگ مدرس دانشگاه دیترویت، ماسه و سیلیکای سفید و سیمان سفید را با نسبت های مختلف مخلوط نمود و خمیری بدست آورد که در مقایسه با مخلوط های استاندارد با ضخامت کمتری اهداف مورد نظر او را برآورده می کرد. او نوارهای کوتاه پشم شیشه را برای تقویت به خمیر اضافه نمود.
پس از آن ویتینگ خمیر تولید شده را در قالبی چهارگوش ریخت، او نمونه های متعددی ساخت و تلاش کرد که هر بار از ضخامت آن کم کند ولی نه آنقدر نازک که موجب شکستگی صفحات شود. آخرین نمونه صفحه ای بود که در مرکز ضخامتی معادل یک سکه داشت و در کناره ها به یک سانتیمتر می رسید، ویتینگ می گوید: “آرزوی من این بود که در یک روز آفتابی بتوانید در داخل اتاق نشسته و نور کافی برای خواندن کتاب داشته باشید.”
نازکترین پانلی که او توانست تولید کند به میزان یک درصد از نور خورشید را عبور می داد. به هر حال او هرگز این ساختمان را نساخت و آزمایشها در لابراتوار نشان داد که پانل ها بیشتر از آن شکننده هستند که بتوانند تحمل بار باد و باران را داشته باشند. یک شرکت کوچک آلمانی در آخن، بجای اینکه بتن شفاف تولید کند راه کار دیگری را در پیش گرفت و آن اضافه کردن مصالح شفاف به بتن بود. اولین بتن سبک شفاف در سال ۲۰۰۱ توسط دانشمندی مجارستانی  بنام لوسانزی تحت عنوان لیتراکان ابداع شد .
آرون لاسونسزی در سن ۲۷ سالگی ، زمانی که در کالج سلطنتی هنرهای زیبای استکهلم مشغول به تحصیل بود این بتن را ابداع و در سال ۲۰۰۴ شرکت خود را با نام لایتراکان تاسیس کرد.

این بتن از دو جزء بتن و فیبر نوری تشکیل شده است:
جزء اول: بتن
به هر ماده یا ترکیبی که از یک ماده چسبنده با خاصیت سیمانی شدن تشکیل شده باشد اتلاق می‌شود. این ماده چسبنده عموما حاصل فعل و انفعال سیمانهای هیدرولیکی و آب می‌باشد.
انواع بتن های قابل استفاده در بتن های شفاف:
الف-بتن معمولی (با وزن مخصوص ۲۰۰۰-۲۴۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب)
ب-بتن سبک (با وزن مخصوص ۱۰۰۰-۱۵۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب)
ج-بتن فوق سبک (با وزن مخصوص کمتر از ۱۰۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب)

جزء دوم: فیبر نوری
هر گاه نور از محیط اول به محیط دوم که غلیظتر است وارد شود دچار شکست می شود. و اگر نور از محیط غلیظ با بیش از زاویه حد به سطح آن برخورد کند سطح ماده همانند یک آینه تخت عمل می کند و نور بازتابش می کند. از این خاصیت در فیبرهای نوری استفاده شده است. فیبرنوری یک موجبر استوانه ای از جنس شیشه (یا پلاستیک) که دو ناحیه مغزی وغلاف با ضریب شکست متفاوت ودولایه پوششی اولیه وثانویه پلاستیکی تشکیل شده است. دیواری که از لیتراکان ساخته شده مقاومت بتن های رایج را داراست و با بهره گیری از خصوصیات فیبرهای نوری بسیار نازک، منظره دنیای خارج همانند نمایی از درختان، خانه ها و کسانی که از کنارش عبور می نمایند را به داخل ساختمان منعکس می کند.
مخترع این محصول توضیح می دهد: “هزاران فیبر نوری شیشه مانند، ماتریسی را بین سطوح اصلی هر قطعه به موازات یکدیگر تشکیل می دهند و سایه های طرف روشن در طرف تاریک قابل رویت می باشند. در این صورت حتی رنگ ها نیز قابل تشخیص هستند.

فهرست:
مقدمه
اجزاء بتن عبور دهنده نور
نحوه ساخت
تاثیرات سازه ای و مقاومت
مشخصات تکنیکی
کلیات فیزیکی
محاسن بتن عبور دهنده نور
موارد کاربرد
– دیوار
– پوشش کف
– طراحی داخلی
– کاربرد در هنر

عنوان: بتن عبور دهنده نور
فرمت: پاورپوینت
حجم: ۳٫۴۲ MB
صفحات: ۳۸ اسلاید

 

برای دریافت پاورپوینت بتن عبور دهنده نور اینجا کلیک کنید



:: موضوعات مرتبط: بخش مهندسی , عمران و ساختمان , معماری , شهرسازی , فروشگاه , فروشگاه مهندسی , ,
تاریخ : یک شنبه 5 بهمن 1393
بازدید : 670
نویسنده : محمد غفوری تبار

استاندارد بازشوها , مصالح  بکار رفته دربازشو ها , پاورپوینت مصالح  بکار رفته دربازشو ها , دانلود پاورپوینت مصالح  بکار رفته دربازشو ها , دانلود پاورپوینت مواد و مصالح , دانلود پروژه مواد و مصالح , استاندارد در و پنجره , ابعاد استاندارد در و پنجره

پاورپوینت مصالح  بکار رفته دربازشو ها برای درس مواد و مصالح آماده شده و دارای 81 اسلاید می باشد. بطور کلی در این پاورپوینت به استانداردهای در و پنجره پرداخته شده و در مورد تلفات حرارتی ، ابعاد استاندارد ، مواد افزودنی ، اقلام به کار رفته در در و پنجره و … توضیحاتی ارائه شده است.

فهرست:
مقدمه
تلفات حرارتی در ایران
میزان عبور دهی سرما و گرما در مصالح ساختمانی
اندازه در و پنجره در معماری ایران
استاندارد در و پنجره
تاثیر باد بر پنجره های مختلف
در و پنجره دو جداره
مواد افزودنی در و پنجره دو جداره
اقلام به کار رفته در در و پنجره
صرفه جويي انرژي در در و پنجره
پروفیل UPVC
شیشه دو جداره
مزایای یو پی وی سی
مبحث 19 مقررات ملي ساختمان
آزمون های مربوط به پروفیل UPVC
تفاوت های UPVC و آلومینیوم
انواع مدل های باز شو
جدول مقایسه ای مواد متعارف در یاخت پنجره
نور گیر های سقفی
درهای ایمنی ضد سرقت
فهرست منابع و مراجع

عنوان: مصالح بکار رفته دربازشو ها
فرمت: پاورپوینت
حجم در حالت فشرده: 6.7 MB
صفحات: 81 اسلاید
ارائه شده در فروشگاه سازه برتر

 

برای دریافت پاورپوینت مصالح  بکار رفته در بازشوها اینجا کلیک کنید



:: موضوعات مرتبط: بخش مهندسی , عمران و ساختمان , معماری , شهرسازی , فروشگاه , فروشگاه مهندسی , ,
تاریخ : یک شنبه 5 بهمن 1393
بازدید : 624
نویسنده : محمد غفوری تبار

دانلود پاورپوینت طبیعت در معماری , دانلود پاورپوینت باغ در معماری , دانلود پاورپوینت طبیعت و باغ در معماری , دانلود پاورپوینت معماری , دانلود پاورپوینت باغ ایرانی , دانلود پاورپوینت انواع ارتباط بین انسان و طبیعت , پاورپوینت انسان ، طبیعت ، معماری , دانلود پاورپوینت انسان طبیعت معماری , دانلود پروژه معماری , دانلود پروژه انسان طبیعت معماری

پاورپوینت طبیعت و باغ در معماری
پاورپوینت درس انسان ، طبیعت ، معماری

فهرست:
بحران طبیعت
انواع ارتباط بین انسان و طبیعت
ارتباط غیرسامانه ای یا سامانه ای گسسته
ارتباط سامانه ای پیوسته ( ارگانیک )
ارتباط فرا سامانه ای
رابطه معماری و طبیعت
نحوه توجه مکاتیب معماری به طبیعت در دو سطح کالبدی و وجودی
طبیعت ستیز
رویکرد به طبیعت
طبیعت گریز
رویکرد به طبیعت
طبیعت گرا
رویکرد به طبیعت
طبیعت ساز
رویکرد به طبیعت
رویکرد های گوناگون درباره رابطه انسان ، طبیعت و معماری بر پایه جهان بینی های گوناگون
باغ ایرانی
باغ های مینیاتوری
باغ سازی فرانسوی
باغ سازی انگلیسی
باغسازی چینی
باغسازی ژاپنی
آندو
رایت
فرانک گری
فرای اوتو
کالاتراوا

عنوان: طبیعت و باغ در معماری
فرمت: پاورپوینت
حجم: ۱۵٫۲ MB
صفحات: ۳۹ اسلاید
ارائه شده در فروشگاه سازه برتر

 

برای دریافت پاورپوینت طبیعت و باغ در معماری اینجا کلیک کنید



:: موضوعات مرتبط: بخش مهندسی , عمران و ساختمان , معماری , شهرسازی , فروشگاه , فروشگاه مهندسی , ,
تاریخ : چهار شنبه 21 آبان 1393
بازدید : 808
نویسنده : محمد غفوری تبار

 

پاورپوینت مسجد برای درس معماری اسلامی

پاورپوینت مسجد,پاورپوینت مسجد برای درس معماری اسلامی,پاورپوینت مسجد برای درس آشنایی با معماری اسلامی,دانلود پاورپوینت مسجد,دانلود پاورپوینت مسجد برای درس معماری اسلامی,دانلود پاورپوینت مسجد برای درس آشنایی با معماری اسلامی,پاورپوینت مسجد و معماری اسلامی,مسجد و معماری اسلامی,دانلود پاورپوینت مسجد و معماری اسلامی,دانلود مسجد و معماری اسلامی,پاورپوینت معماری,پروژه معماری,پاورپوینت معماری اسلامی,پروژه معماری اسلامی,

این پاورپوینت دارای 44 اسلاید بوده و در آن برای درک بهتر از نمودارها و تصاویر در کنار متن و توضیحات استفاده شده است. پاورپوینت مسجد برای درس آشنایی با معماری اسلامی تهیه شده که در ادامه بخشی از آن را برای مطالعه قرار داده ایم و با خرید این پاورپوینت به تمام مطالب آن دسترسی خواهید داشت.

بخشی از پاورپوینت مسجد:

مساجد از نظر کارکردی به سه دسته تقسیم می شود:
مسجد: فضای کوچکی برای انجام فرایض روزانه
مسجد جامع: فضای عبادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی که با گسترش جهان اسلام شکل می گیرد.
مصلی یا عیدگاه: محل اقامه نماز در فضای باز در خارج از شهر که به هنگام اعیاد و دیگر مناسبتهای ویژه نماز جماعت برگزار می شود
واژه شناسی مسجد:
مسجد از ریشه سجده گرفته شده است و در قرآن به معنای خود را به خاک انداختن به کار رفته است و در معنای وسیع کلمه کنایه از مکان عبادت است.

فهرست:

مساجد از نظر کارکردی به سه دسته تقسیم می شود
واژه شناسی مسجد
آغاز معماری اسلامی با ساخت مساجد اولیه
ویژگی های ساختاری مساجد اولیه
خاستگاه مسجد
جایگاه اجتماعی مسجد در جهان اسلام
جایگاه اجتماعی مسجد در جهان اسلام
محراب
منبر
مقصوره
گنبد بالای محراب
اجزای مسجد
مسجد مدرسه
کاربردهای مذهبی افزون بر معمول
مساجد عربی
مساجد مهم دوران امویان
مسجد دمشق
بیت المقدس
مسجد مدینه
مساجد دوران عباسیان
تغییر شکل شبستان مسجد
مساجد مغربی
ویژگی های مساجد یمن
مساجد ستون دار آناتولی
تحولات مساجد آناتولی
مساجد مصر
مساجد ایرانی
مساجد سلجوقیان
مساجد ایلخانی
مساجد دوران تیموریان
مساجد دوران صفویان
سنت ترکی
جمع بندی معماری عثمانی پیش از سال 857 ه.ق
سبک پیشرفته عثمانی
جمع بندی معماری عثمانی
خصوصیات طرح مسجد
انعطاف پذیری
بی تفاوتی نسبت به نماهای خارجی
تاکید بر داخل
تزیینات

 

برای دریافت پاورپوینت مسجد برای درس معماری اسلامی کلیک کنید





:: موضوعات مرتبط: بخش مهندسی , عمران و ساختمان , معماری , شهرسازی , فروشگاه , فروشگاه مهندسی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود مسجد و معماری اسلامی, دانلود پاورپوینت مسجد, دانلود پاورپوینت مسجد برای درس آشنایی با معماری اسلامی, دانلود پاورپوینت مسجد برای درس معماری اسلامی, دانلود پاورپوینت مسجد و معماری اسلامی, مسجد و معماری اسلامی, پاورپوینت مسجد, پاورپوینت مسجد برای درس آشنایی با معماری اسلامی, پاورپوینت مسجد برای درس معماری اسلامی, پاورپوینت مسجد و معماری اسلامی, پاورپوینت معماری, پاورپوینت معماری اسلامی, پروژه معماری, پروژه معماری اسلامی ,
تاریخ : چهار شنبه 7 آبان 1393
بازدید : 1469
نویسنده : محمد غفوری تبار

پاورپوینت ضوابط طراحی مجموعه های مسکونی

توضیحات جامع، کامل و بسیار دقیق، پوشش تمامی مباحث، نمونه های موردی داخلی و خارجی به همراه آنالیز، همراه با عکس ها، جداول و نمودارهای مربوطه

ضوابط طراحی مجموعه های مسکونی,دانلود پاورپوینت ضوابط طراحی مجموعه های مسکونی,پاورپوینت ضوابط طراحی مجموعه های مسکونی, ضوابط اختصاصی ساختمانھای بلند, معماری بنا به همراه فن آوری نوین و تکنولوژی, مبانی نظری مجتمع مسکونی,دانلود پاورپوینت درس طراحی معماری, دانلود پاورپوینت درس طراحی معماری 5, دانلود پاورپوینت درس طرح 5, کاملترین پاورپوینت ضوابط طراحی مجموعه های مسکونی,ابعاد و اندازه های استاندارد در مجتمع های مسکونی,آشنايى با روابط فضاها در يك واحد مسكونى, - علت ایجاد مجتمع های مسکونی,ضوابط طراحی مجتمع های مسکونی,دانلود پاورپوینت ضوابط طراحی مجتمع های مسکونی,پاورپوینت ضوابط طراحی مجتمع های مسکونی,

در میان درس های طراحی معماری، مهمترین درس، طرح 5 می باشد که اغلب موضوع آن طراحی مجتمع، شهرک و مجموعه های مسکونی می باشد. از طرفی این درس مهمترین بخش تحصیل یک دانشجوی معماری می باشد، زیرا تسلط بر طراحی این موضوع آینده شغلی او را تعیین خواهد کرد. از این رو کاملترین پاورپوینت ضوابط طراحی مجموعه های مسکونی را آماده کرده ایم. این پاورپوینت شامل 296 اسلاید می باشد که به برخی قسمتهای آن اشاره خواهیم داشت:

-    تعاريف و مفهوم مسکن
–    مسکن مستقل ویلایی
–    خانه های نیمه مستقل
–    مجتمع‌های مسکونی
–    برج
–    مبانی نظری مجتمع مسکونی
–    مسکن چیست؟ سکونت یعنی چه؟
–    علت ایجاد مجتمع های مسکونی
–    محيط مسكوني
–    محيط مسكوني از لحاظ كالبدي
–    عوامل كلي مؤثر بر مطلوبيت مسكن
–    فرهنگ آپارتمان نشيني
–    عوامل مؤثر در مطلوبيت فضاهاي خانه
–    نمونه های موردی
–    مجتمع مسکونی دانیال
–    معماری بنا به همراه فن آوری نوین و تکنولوژی به کار رفته
–    بازی با نور در فضاهای داخلی بنا
–    تحلیل پلان ها
–    بررسی محوطه سازی و منظر بنا
–    تحلیل سازهای بنای مورد نظر
–    مجتمع مسکونی بام نسرین
–    مجتمع مسکونی راد
–    مجتمع مسکونی لاون
–    شهرک مسکونی هرزبرگ
–    دنیل لیبسکیند : افتتاح بلندترین برج مسکونی اروپا
–    مبحث سوم مقررات ملی ساختمان
–    طرح و اجرای ساختمانھای فولادی
–    ضوابط اختصاصی ساختمانھای بلند
–    ابعاد و اندازه های استاندارد در مجتمع های مسکونی
–    آشنايى با روابط فضاها در يك واحد مسكونى
–    برنامه فیزیکی
–    سرانه ها
… .

عنوان: ضوابط طراحی مجموعه های مسکونی

فرمت: پاورپوینت

حجم: 150MB

صفحات: 296 اسلاید

منبع: سازه برتر (www.saze20.ir)

 

برای دریافت پاورپوینت ضوابط طراحی مجموعه های مسکونی کلیک کنید





:: موضوعات مرتبط: بخش مهندسی , عمران و ساختمان , معماری , شهرسازی , فروشگاه , فروشگاه مهندسی , ,
:: برچسب‌ها: علت ایجاد مجتمع های مسکونی, آشنايى با روابط فضاها در يك واحد مسكونى, ابعاد و اندازه های استاندارد در مجتمع های مسکونی, دانلود پاورپوینت درس طراحی معماری, دانلود پاورپوینت درس طراحی معماری 5, دانلود پاورپوینت درس طرح 5, دانلود پاورپوینت ضوابط طراحی مجتمع های مسکونی, دانلود پاورپوینت ضوابط طراحی مجموعه های مسکونی, ضوابط اختصاصی ساختمانھای بلند, ضوابط طراحی مجتمع های مسکونی, ضوابط طراحی مجموعه های مسکونی, مبانی نظری مجتمع مسکونی, معماری بنا به همراه فن آوری نوین و تکنولوژی, پاورپوینت ضوابط طراحی مجتمع های مسکونی, پاورپوینت ضوابط طراحی مجموعه های مسکونی, کاملترین پاورپوینت ضوابط طراحی مجموعه های مسکونی ,
تاریخ : یک شنبه 20 مهر 1393
بازدید : 611
نویسنده : محمد غفوری تبار

فنگ شویی و رنگ ها (رنگ سیاه)

 

رنگ سیاه نشانه زندگی کاری شماست و نماد ثروت و قدرت (سیاه در کنار صورتی نشانه قدرت اجتماعی است و در کنار زرد، نماد نیروی خرد).
کسانی که اغلب سیاه می پوشند، در پی جلب توجه دیگران اند ، در میان دوستان و نزدیکان دنبال چنین کسانی بگردید !


تاثیر رنگ سیاه,فنگ شویی سیاها,فنگ شویی رنگ سیاه,روانشانسی رنگ سیاه,

 

ادامه تصاویر فنگ شویی و رنگ ها (رنگ سیاه) ...




:: موضوعات مرتبط: بخش مهندسی , عمران و ساختمان , معماری , شهرسازی , ,
:: برچسب‌ها: تاثیر رنگ سیاه, روانشانسی رنگ سیاه, فنگ شویی رنگ سیاه, فنگ شویی سیاه ,

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 28 صفحه بعد

پرداختن به موضوعات مختلف در این سایت چگونه است ؟

RSS

Powered By
loxblog.Com